Gjest Guest_Gutt19_* Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det har seg sånn at jeg var sammen med ei jente for en 3 uker siden(det vil si, hun har sterke følelser for meg enda, men hun vet liksom ikke helt hva hun vil), og vi hadde da vært sammen i 1 år, vi har feriert i sammen i sommer og vi har hatt det veldig bra isamenn, men vi bor 500++ km i fra hverandre. Så kom høsten, og jeg har vært "slapp", har kanskje på en eller annen måte følt hun ville være sammen med meg uansett, dumt, ja... Jeg har liksom tatt henne mindre med på spennende ting, og har hatt en litt slappere holdning. Hun gjorde det da slutt, og sa at hun ikke hadde hatt det så veldig bra sammen med meg, noe jeg faktisk forstår. Dette også mye, fordi hun føler at vi kanskje ikke kommer så godt overens over lengre tid, noe hun ikke helt vet, siden vi helst bare er sammen i helgene. Vi har pleid å besøke hverandre annen hver uke. Jeg har innsett at jeg har vært alt for slapp, prioritert feil, og behandlet hun for dårlig. Jeg vil så gjerne ikke miste henne helt, hun betyr utrolig mye for meg. Jeg føler jeg begynner å bli en annen person, en person hun kan ha det godt igjen med, sånn som i sommer, jeg har kuttet ut ting som tok tid i fra oss, og har en annen holdning, men går det virkelig ann, å bedre sin personlighet? Føler det er en ting man bruker som en unskyldning, når et forhold er på kanten, så sier f.eks. gutten når jenta vil slå opp, at "jeg kan bedre meg, jeg kan endre meg(som person)", er dette kun en unskyldning og et forsøk av at hodet mitt "overbeviser" meg om bare for å få henne? Pga meg og hvordan jeg har vært, så sier hun at hun er blitt usikker på hva hun er ute etter i en mann... Jeg har ikke fått mindre følelser for henne, ikke i det hele tatt, men som sagt, jeg har på en måte bare blitt alt for sikker på at hun vil være sammen med meg, noe som gjorde at jeg ikke var så frampå som før. Det som også var begynte litt på problemene jeg hadde var at jeg egentlig kanskje skulle gå på skole i i oslo, altså flytte, men bla. at jeg ikke fant leilighet og at jeg hadde en hobby som holdt meg litt tilbake for å flytte, så flyttet jeg ikke, og hun vet da ikke om det vil svare seg å vente på meg, for så å finne ut om 1 år om vi passer sammen i lengden, vi har tross alt bare annen hver helg sammen, og hun føler at vi savner hverandre så mye, at helgen på en måte blir med det , men at vi ikke helt vet hvordan vi er sammen over lengre tid sammen på samme sted. Kanskje vi da hadde funnet ut at vi ikke trives godt over lengre tid, at vi er for forskjellige? Litt av grunnen til at jeg spør er at jeg og hun skal på et arrangement sammen, planlagt for 4 uker siden, og vi går som par, det er fortsatt planen, kanskje litt strange, men... Kan det hjelpe å være sammen hver helg over en periode? Neste år er jeg ikke så bundet til jobben, så jeg kan fortsette min utdanning der, og vi har da noe å se frem til. Hva kan hjelpe for å vise henne at vi på en måte ikke bare er sammen for å være sammen, noe vi av og til får en følelse av når vi ikke ser hverandre på 3 uker, når det skjer. Jeg har mer resurser enn før, og kan nå besøke henne oftere enn før, selv om dere mener det kanskje ikke er verdt å prøve, så har jeg ikke lyst å gi oss opp, jeg vil iallefall ikke leve i usikkerhet, så når vi treffes neste helg. Hva mener dere? (vet at tråden sikkert ble litt rotete, men jeg svarer jo i tråden) Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Langavstands forhold varer som regel ikke. Tro meg jeg vet. Det blir lett som du beskriver over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå