sfenne Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Øyet er et anatomisk organ, som jeg har hørt fra uante kilder at aldri vokser. Dette er og forblir samme størrelse fra fødsel. Pupiller, iris ol. vokser vel, men selve øyeeplets dimensjon er like stort hele livet. Stemmer dette, eller er det bare vås? ØNSKER GJERNE SAKLIGE OG BEGRUNNEDE SVAR. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Nå vet jeg ikke hva du er ute etter når du sier: "ØNSKER GJERNE SAKLIGE OG BEGRUNNEDE SVAR". Men nei det stemmer ikke. øyet vokser. Edit: Kan ikke garantere det, men det er i hvertfall det jeg har lært. Endret 2. desember 2009 av Blueone Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 For å få ett bedre svar kan du spørre i tråden Snedige ting du lurer på. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det kan være meget feil, men jeg har hørt/lest at øyet vokser kun 3% totalt og er grunnen til at små barn "har så store øyne". Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Øyet er like stort hele livet, ja. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 The eye doesnt grow as the rest of the body. It may enlarge during the first 5 years by about 5% but remains the same size throughout your lifetime. kilde: http://wiki.answers.com/Q/How_does_the_eye_grow Ser ut til å passe med det jeg sa ovenfor. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva mener de med "It may enlarge by about 5% but remains the same size throughhout your lifetime" Vis det har blitt 5% større så er det jo ikke samme størrelse gjennom hele live ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det som menes er at øyet utvikler seg i tiden mellom du fødes til du blir 12-14år, da er øyet ferdigutviklet og ferdigvokst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå