Amens Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei! Jeg har en gammel Fortron Source Blue Storm II 500W,Active PCU, men den takler ikke helt oppgradering pakka jeg kjøpte hos NetShop i forrige uke. Finner som regel bare 2 av 3 disker og nesten aldri dvd brenneren. Er veldig irriternde. Idag har den og begynnt å rote med den disken jeg har OS på... Her er det jeg har: Gainward GeForce 8800GTS 320MB GDDR3, http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=130933 og ett lydkort. har ikke lyst å bruker særlig mer enn 1k... Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En Corsair HX 650W modulær, så du slipper kabel rot, og 7 års garanti, skal holde lenge til ditt system. Det fine er at skjermkort blir bare mer strømgjerrig etter hvert, når du tenker på å oppgradere det. Ditt system med en feks. HD 5870 1GB, vil ha et forbruk på 270 Watt under load(i følge tester), pluss noe få watt pr. hdd. Lenke til kommentar
Amens Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Tusen takk^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå