kissa79 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei. Har et problem med trådløst tastatur og mus fra logitech. musen slutter og virke til tider, og tastaturet lever avogtil sitt eget liv. Det kan virke som jeg mister kontakten, men det skulle jo ikke hvert noe problem fordi mottakeren ligger rett foran skjermen innenfor 40 cm. Når alt slutter og virke resetter jeg bare maskinen og alt virker igjenn. Det er nytt batteri i alt. Har installert driverene til logitech, kjører xp. Noen som har en problemløsning på dette? eller har lignende problemer? På forhånd takk Christian Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Er det et nytt tastatur, har det alltid vært sånn? I det tilfellet så kan du jo få en ny en i butikken hvis garantien forstsatt gjelder. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Flytt mottakeren. Hvis du hadde lest bruksanvisningen eller litt info på nett hadde du sett at mottakeren ikke skal ligge i nærheten av "elektronisk støyende kilder" eller.no. Var f43nskap med mitt sett også (Cordless Desktop Optical) da mottakeren lå under skjermen. Legg den under pulten, da fungerer det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå