4588pkdkrikue5c Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det kan óg vere noko så enkelt som angst for at du faktisk feiler noko alvorleg.. Det vart ein utruleg svimmel og uvel av, det kan eg skrive under på. Så det kan vere at psyken speler deg eit puss. Korleis er det med psyken generelt? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Vann og søvn Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 jeg begyner og bli urolig for den svimelheten om dete er noe alvorlig er det noe med at jeg er alt for lite ute og sånt? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 har du fremdeles ikke prøvd å være ute? Lenke til kommentar
fsx Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 har du fremdeles ikke prøvd å være ute? nei Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hehe, hva med å prøve? Lenke til kommentar
fsx Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 en ting vis jeg har kjemi timer på skolen da blir jeg svimel er dete pysken min? ok jeg begyner og være ute Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 en ting vis jeg har kjemi timer på skolen da blir jeg svimel er dete pysken min? ok jeg begyner og være ute Du mener at, når du har kjemi timer på skolen, blir du svimmel og du lurer på om det bare er psykiskt? Også har de begynnt å være ute? :thumbut: Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ifølge amatør-legen.com så er det frukt og grønt, mosjon og vann som gjelder = ) = ) = ) haha. ta deg en tur til legen. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 en ting vis jeg har kjemi timer på skolen da blir jeg svimel er dete pysken min? ok jeg begyner og være ute Du mener at, når du har kjemi timer på skolen, blir du svimmel og du lurer på om det bare er psykiskt? Også har de begynnt å være ute? :thumbut: ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå