fsx Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 drikk mere vann, spis variert og sjekk om du kanskje har lavt blodsukker eller noe. Kan hende du holder på å utvikle diabetes eller noe.. Ikke for å skremme deg at jeg sier det, altså. ok en vis jeg drikk mere vann og spise variert når jeg er sulten kan jeg ungå diabetes da? har du diabetes kan du nok ikke "bli kvitt" det. men om du ikke har diabetes, så kan det hende du bare rett og slett drikker for lite vann og spiser litt lite variert mat. Legen din vil kanskje sjekke deg for diabetes når du skal dit, som du sier du skal. jeg ble mye svimmel av å drikke for lite vann i noen dager. Kunne nesten ikke reise meg uten at knærne sviktet og jeg ble skikkelig svimmel av det. Det ble da bedre etter en kort stund, men så fort jeg skulle reise meg så ble jeg svimmel igjen. Som sagt, det var ikke diabetes, men vannmangel. ok men jeg skal bare til sån hals greie men jeg spiser lite kanskje 3 måltider om dagen eller 4 men vann driker jeg ikke mye av men kan prøve vis det ikke funker hva skal jeg da gjøre? broren min ble svimmel og fikk anfall av svimmelhet av at han spiste for mye av den samme maten, sa i alle fall legen til ham. da mener jeg ikke pålegg, men pizza eller spaghetti 4 ganger i uken er ikke så bra. Du trenger ikke nødvendigvis drikke bare vann, men sukkerfri saft eller melk gjør mye av det samme som vann for deg. For mye sukker eller koffein og slikt er ikke bra på sikt. ok men jeg spiser det same vær dag bare jorbærsultetøy og ost lenge kanskej 2 år eller 4 uker noe sånt hva med det? Lenke til kommentar
Such Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 er du i puberteten eller fortsatt vokser, så kan det hende du er svimmel fordi du vokser mye. Min far pleide å svime av fordi han vokste for fort i ungdomsårene. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 er du i puberteten eller fortsatt vokser, så kan det hende du er svimmel fordi du vokser mye. Min far pleide å svime av fordi han vokste for fort i ungdomsårene. jeg er 13 år Lenke til kommentar
bertie Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Om du går konstant svimmel så ville jeg hvertfall sagt dette til legen når du er der. Om du husker hvor lenge det har vært slik, bør du nevne det. Høres uansett ut som noe du bør få sjekket ut av kvalifiserte folk. Trenger ikke være farlig i det hele tatt, men greit å være på den sikre siden. Endret 11. desember 2009 av bertie Lenke til kommentar
fsx Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 jeg blit blå under øyene og blek i fjese når jeg siter lenge på pc Lenke til kommentar
fsx Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 jeg siter veldig mye inne Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 jeg siter veldig mye inne Kom deg ut! Det virker som du har en interesse for fly, får tak i et radiostyrt fly, funker bra og faktisk bedre når det er kaldt (tykkere luft) Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 nå har jeg vært hos DIPLOMA og skjeka alergi og halsen og lunge kapasitet og alt nå og hørsel dem har setet stutsen min veldig bra jeg er frsik som en fisk men svimelheter veit dem ingen ting om Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Som sakt, annbefaler jeg deg og komme deg mere ut Det flyet ser RÅTT ut, og du kan få det for 1300kr Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Som sakt, annbefaler jeg deg og komme deg mere ut Det flyet ser RÅTT ut, og du kan få det for 1300kr ja det flyet ser bra ut har du link så kjøper jeg med detsame/ kjøpe med en gang Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Ja det flyet ser bra ut har du link så kjøper jeg med detsame/ kjøpe med en gang Haha Det gikk fort, du burde kanskje gjøre litt research først, og et sånt fly kan være vanskelig å styre. Dette sto inne på siden til flyet på videoen: Viktig info: Dette flyet går utrolig raskt, egner seg ikke til nybegynnere! Spør inne på hobby kategorien (her). Men her er linken til den siden jeg først så flyet på: LINK! Så, selv om jeg kan lite om dette, burde du nok starte med noe sånt: SilverLit X-Twin Classic Trainer RTF! Også er det flyet veldig billig. Endret 14. desember 2009 av Zoro-Sama Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Ja det flyet ser bra ut har du link så kjøper jeg med detsame/ kjøpe med en gang Haha Det gikk fort, du burde kanskje gjøre litt research først, og et sånt fly kan være vanskelig å styre. Dette sto inne på siden til flyet på videoen: Viktig info: Dette flyet går utrolig raskt, egner seg ikke til nybegynnere! Spør inne på hobby kategorien (her). Men her er linken til den siden jeg først så flyet på: LINK! Så, selv om jeg kan lite om dette, burde du nok starte med noe sånt: SilverLit X-Twin Classic Trainer RTF! Også er det flyet veldig billig. ehh jeg har en stor skala cessna 182 jeg 1 meter og 50 cm i vingespenn Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kanskje pga for høyt eller lavt blodtrykk som igjen kan komme av feilernæring, dårlig form, reise seg raskt, medisiner, koffein osv. Hvis man ikke har mange andre symptomer. Lenke til kommentar
Penny Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 jeg er 13 år Da jeg var 13 hendte det flere ganger i måneden at jeg gikk i gulvet fordi jeg reiste meg for brått. Jeg spiste for det meste sunt, men satt i likhet med deg mye inne foran skjermen. Dette fortsatte til jeg ble 15, da var det et skikkelig fælt halvår hvor jeg var svimmel og hadde vondt i hode, rygg og lår hele veien, samtidig som jeg vokste ca 1 cm i måneden. Så roet veksten seg og svimmelheten forsvant helt. Du er ikke tilfeldigvis blant de tynneste i klassen? Lenke til kommentar
fsx Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 jeg er 13 år Da jeg var 13 hendte det flere ganger i måneden at jeg gikk i gulvet fordi jeg reiste meg for brått. Jeg spiste for det meste sunt, men satt i likhet med deg mye inne foran skjermen. Dette fortsatte til jeg ble 15, da var det et skikkelig fælt halvår hvor jeg var svimmel og hadde vondt i hode, rygg og lår hele veien, samtidig som jeg vokste ca 1 cm i måneden. Så roet veksten seg og svimmelheten forsvant helt. Du er ikke tilfeldigvis blant de tynneste i klassen? nei jeg trener ikke Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 det går ann å være tynn uten å trene Lenke til kommentar
fsx Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 det går ann å være tynn uten å trene jeg er ikke så tynn da Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 hei i dag har jeg hat så sikelig svimel sån tryk i hode som preser meg ned i gulvet eller noe sånt veldig svimmel akurat som man jynger på natten hva kan dete være? Lenke til kommentar
fsx Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Mareritt? kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå