sampaka Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei. Ønsker tips til et gratis program for brenning av dvd'er. Har brukt CDburnerXP, men fler og fler av filmene jeg forsøker å brenne er ikke av typen iso, og CDburnerXP får da problemer. Forslag? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Den som følger med win 7 er god, setter også opp menyer. Regner med at det er .VOB du brenner. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg trenger også en sån til filmene jeg laster ned skal ha det på DVD men osen kan man se film på skolepc Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Bare bruk VLC player å spille filene på PCen. http://www.videolan.org/vlc/ Men om det er vanlig DVD format klarer Windows Media Player det helt fint. Endret 2. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvis du har filer på DVD-video format, dvs. mappene AUDIO_TS og VIDEO_TS der den siste blant annet inneholder VOB-filer, er InfraRecorder gratis, på norsk og veldig egnet til all slags brenning (også til/fra image-filer). Hvis videofilene dine er i et annet format, må de konverteres først før du brenner en DVD-video (som ikke bør forveksles med å brenne videofiler til en data-DVD, som InfraRecorder også egner seg utmerket til). Lenke til kommentar
sampaka Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Hmmmm. Nå har jeg prøvd infrarecorder, men fortsatt er det ting som ikke stemmer helt. Når jeg setter DVD'en i spilleren får jeg opp ei liste med filer, hvor menyen er første fil, rulleteksten er siste fil, og deler av filmen (vobfiler) er i midten. Jeg kan gå inn og "starte" hver fil, men jeg får dem ikke opp som en vanlig dvd, dvs jeg kan få opp menyen ved å trykke på fila, men jeg kan ikke bruke menyen fysisk ved å velge subtitles og lignende. Hva er det jeg gjør galt? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hmmmm. Nå har jeg prøvd infrarecorder, men fortsatt er det ting som ikke stemmer helt. Når jeg setter DVD'en i spilleren får jeg opp ei liste med filer, hvor menyen er første fil, rulleteksten er siste fil, og deler av filmen (vobfiler) er i midten. Jeg kan gå inn og "starte" hver fil, men jeg får dem ikke opp som en vanlig dvd, dvs jeg kan få opp menyen ved å trykke på fila, men jeg kan ikke bruke menyen fysisk ved å velge subtitles og lignende. Hva er det jeg gjør galt? en DVD-video (som ikke bør forveksles med å brenne videofiler til en data-DVD, som InfraRecorder også egner seg utmerket til). Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg kan gå inn og "starte" hver fil, men jeg får dem ikke opp som en vanlig dvd, dvs jeg kan få opp menyen ved å trykke på fila, men jeg kan ikke bruke menyen fysisk ved å velge subtitles og lignende. Hva er det jeg gjør galt? Fra oppstartmenyen i InfraRecorder velger du knappen "Video Disc". Alternativt kan du ta menyvalg Fil > Ny > DVD-Video... Resten går forhåpentligvis greit og DVD-en skal kunne spilles på en DVD-spiller. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå