Raste Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Sony Ericsson Satio (U1i) Har da ikke sett noen diskusjonstråd for denne mobiltelefonen dessverre, så da velger jeg med å bruke min fritid ved å åpne en førstepost i denne diskusjonstråden om SE Satio. Litt info: Kameraet på 12,1 megapiksler med Xenon-blitz og en intuitiv touch-fokus gir deg utrolige bilder med høy oppløsning. Ansiktsgjenkjenning sørger for at ansikter er i fokus på bildene dine. Brukergrensesnittet er touch-basert som gjør det meget intuitivt om du bruker mediamenyen, justerer kamerainnstillinger eller spiller av musikk. Berøringsskjermen på 3,5" er i 16:9-format. Media Go gjør det enklere enn noen gang å overføre dine mediafiler mellom telefon og PC. Satio er laget for å gi deg det beste innen underholdning. Du velger hvordan, hvor og når du vil bli underholdt. Innebygget aGPS. Bilder - - - Filmer Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Tester: Mobilen.no Amobil Tilgjengelige farger: Svart Sølv Bordeaux (rød) Tråden vil bli oppdatert med mere informasjon fortløpende. Endret 2. desember 2009 av Raste Lenke til kommentar
HTC Nyheter Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fin tråd Raste:) Dette her blir en veldig populær mobil i Norge og ellers i verden. Og vent å se når SE X10 kommer ut. Denne blir et råskinn! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Takker. Var vel på tide at SE kom med noe skikkelig bra da de har ligget litt langt nede på hvem som har bra telefoner. Har savnet dette fra SE, og når de først kom med Satio tenkte jeg at den ville bli populær. Min Satio er hjemme nå og ubrukt, er altfor glad i min iPhone 3G at jeg venter med å bruke Satio til jeg får evt. tvillingkort. Dog, så skal jeg prøve den ut seinere i dag. Lenke til kommentar
HTC Nyheter Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 hehe bytt med en gang:) satio er nok bedre:) Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det finnes masse stoff og diskusjoner om Satio fra før av, så da er det veldig merkelig at trådoppretter ikke finner dette her på forumet. Hvis trådoppretter hadde gjort et raskt søk i forumet etter "Satio" hadde tråden "Sony Ericsson Satio - nærmer seg nå!" dukket opp fort. Den Satio tråden er ganske så aktiv og har hatt omtrent 14.000 visninger totalt hittil. Ellers så finnes tåden om Satio testen der det plenty med diskusjon om Satio - både rolige og mer temperamentfulle :!: Se disse to trådene for masse god info om Satio Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har da ikke sett noen diskusjonstråd for denne mobiltelefonen dessverre, så da velger jeg med å bruke min fritid ved å åpne en førstepost i denne diskusjonstråden om SE Satio. For de tungnemme og svaksynte , klikk her! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 I underkategorien "rykter og nykommere" finnes det, men ikke åpen diskusjon for mobiler og det er denne kategorien. Så jeg vil vel si at denne bør bli diskusjonstråd da den andre har dårlig førstepost og også at den ligger på rykter og nykommere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Strålende, jeg fikk en defekt mobil. Den skrur seg ikke på, eneste som viser er velkomstskjermen Sony Ericsson. Dette er utrolig dårlig førsteintrykk! Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg kjøpte min Satio hos Telehuset med Telenor Abo. Så viser det seg at Telenor hat fuxxet opp operatørlåsen . Den fungerte bare i 3G nettet... Nå er den sendt inn for fix, og håper det går raskt! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Lurer på om det er noen bra programmer til denne mobiltelefonen? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg tror dette er en svært spennende mobil som vil overraske mange svært positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå