Petter Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei mamma har hatt litt problemer med at bilder tekstfiler etc. har blitt borte ifra forskjellige maskiner derfor tenkte jeg at jeg skulle skaffe hun et backup system som er enkelt å bruke. Derfor spør jeg dere har dere noen tips til backup systemer som er så enkle at en person som så vidt kan surfe på nettet kan bruke. gjerne med et enkelt ikon som man trykker på slik at filene blir flyttet over til en ekstern disk eller lignende. Lenke til kommentar
olan Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei mamma har hatt litt problemer med at bilder tekstfiler etc. har blitt borte ifra forskjellige maskiner derfor tenkte jeg at jeg skulle skaffe hun et backup system som er enkelt å bruke. Derfor spør jeg dere har dere noen tips til backup systemer som er så enkle at en person som så vidt kan surfe på nettet kan bruke. gjerne med et enkelt ikon som man trykker på slik at filene blir flyttet over til en ekstern disk eller lignende. Heisann. Jeg bruker www.jotta.no, online løsning for backup av maskiner. Gratis lagring for inntil 2GB, ubegrenset koster 49,-/mnd. Den scanner de mappene du har valgt, så hver kan det kommer en ny fil inn i mappen så blir den tatt backup av. Den har også en arkiv funksjon, som tar vare på filer du har valgt å slette. .olan Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Høres ut som et veldig godt alternativ tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå