Gå til innhold

Tidsinnstilt skifte av lysbilder [Keynote]

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å bruke Mac'en til visning av noter i form av en keynote-presentasjon. Hvis sidene er riktig innstilt på tid, vil de skifte automatisk, og riktig i forhold til hvor jeg er i låta. (Vi spiller etter metronom, så det går fint)

Problemet mitt er at jeg ikke er kjent i keynote, jeg vet altså ikke hvordan jeg skal legge forskjellige tider på forskjellige lysbilder.

Har ikke så veldig god tid, så raske svar hadde vært meget smooth! :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du kan gjøre er å "ta opp" framvisningen din. Når du velger dette vises framvisningen din og du bestemmer når du vil bytte slide med foreks. piltastene. Da kan du synkronisere slidene med musikken og keynote vil ta opp det du gjør slik at når du spiller den av senere vil den være akkurat slik du ønsker. :)

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar

Ja det er en mulighet. Men jeg tenkte å stille inn antall sekunder på individuelle slider. Jeg leder et band i en teateroppsetning, og har ikke tid til å trykke på mac'en.

Jeg mener det fantes noe slikt på Windows sin PowerPoint. Er det ikke noe tilsvarende på Keynote?

Lenke til kommentar

De jeg mener er at du tar opp framvisningen på forhånd. Det er en egen funskjon som heter "ta opp framvisning" eller noe. Når du tar opp må du selv trykke for å skifte slide, men senere spiller du bare av dette "opptaket" og da spilles det uten at du trenger å trykke noe som helst ...

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...