Liquidkey Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg tenkte å bruke Mac'en til visning av noter i form av en keynote-presentasjon. Hvis sidene er riktig innstilt på tid, vil de skifte automatisk, og riktig i forhold til hvor jeg er i låta. (Vi spiller etter metronom, så det går fint) Problemet mitt er at jeg ikke er kjent i keynote, jeg vet altså ikke hvordan jeg skal legge forskjellige tider på forskjellige lysbilder. Har ikke så veldig god tid, så raske svar hadde vært meget smooth! Takk Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Det du kan gjøre er å "ta opp" framvisningen din. Når du velger dette vises framvisningen din og du bestemmer når du vil bytte slide med foreks. piltastene. Da kan du synkronisere slidene med musikken og keynote vil ta opp det du gjør slik at når du spiller den av senere vil den være akkurat slik du ønsker. Endret 2. desember 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Ja det er en mulighet. Men jeg tenkte å stille inn antall sekunder på individuelle slider. Jeg leder et band i en teateroppsetning, og har ikke tid til å trykke på mac'en. Jeg mener det fantes noe slikt på Windows sin PowerPoint. Er det ikke noe tilsvarende på Keynote? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) De jeg mener er at du tar opp framvisningen på forhånd. Det er en egen funskjon som heter "ta opp framvisning" eller noe. Når du tar opp må du selv trykke for å skifte slide, men senere spiller du bare av dette "opptaket" og da spilles det uten at du trenger å trykke noe som helst ... Endret 2. desember 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det du kan gjøre, er å sette transitions på sliden til å gå automatis. Så lenge du da har "Effect" på "none", vil den bytte slide etter delayet du har satt (i antall sekunder). Se bildet under for eksempel Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Takk begge for tips! Endte opp med tipset fra Jesper Karsrud. Det fungerte fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå