i93 Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Hei. Hva synes dere? Hvilke endringer ville dere gjort? Tatt med Nikon D60. Lenke til kommentar
Frankflexx Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 For mange uro-momenter som feks et den trestammelignende greien langs høyre siden, bit av gjerde i venstre hjørnet nede(eller hva det nå er), øynene dras mot barnet på brygga! Syntes det virker litt mørkt, men det kan jo være min skjerm! Rent komposisjons-messig blir det rotete. Er ikke meningen å være negativ, men det ligger litt snapshot over det hele! Bildet skal ikke være større enn 1280 piksler i den lengste retningen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Syns det blir litt.. ja, rotete. Mye på grunn av at refleksjonene i vannet ikke er klare som speil. Unngå alt krims-kramset i venstre bunnhjørne, så har du et veldig fint bilde Lenke til kommentar
i93 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Takk for konstruktiv kritikk. Jeg kan ikke å ta bilder, det er ingen hemmelighet. Jeg tok dette i sommer og syntes det var fint og fikk frem idyllen. Men etter å ha lest det du skriver så ser jeg jo svakhetene. Ang. det "barnet" så jeg ikke før nå. Og den trestammen til høyre skulle jeg selvfølgelig ha fjernet. Men takk igjen for kritikken, man lærer av sine feil Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg kan ikke å ta bilder, det er ingen hemmelighet. Åjoda. Det bare tar litt tid før mesterverkene ruller inn Lenke til kommentar
i93 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Prøvde meg på litt små-redigering. Endret formatet og kuttet litt i kantene. Gjorde det en tanke lysere også. Tror det ble relativt bra nå. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Det ble bedre ja Fortsatt ikke optimalt, men bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå