gustav Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...5&view=detailed Skulle gjerne hatt noe ok lyd. Er dette noe å satse på? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja, det er bra med lyd i dem. Har bygget to maskiner med det settet. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det høytaler settet der ser altfor "fancy" ut til å ha noe bra lyd. Men, det er jo ganske billig, og tar seg vel ok ut på pulten/gulvet. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 du får hva du betaler for. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har som sagt prøvd to sett av dem. Det er massevis av lyd i høyttalerene. Det er på ingen måte et dårlig kjøp. Det høytaler settet der ser altfor "fancy" ut til å ha noe bra lyd. Idiotisk påstand!Å bedømme lydopplevelsen utifra utseende er i beste fall tåpelig. Har man ikke prøvd dem så hold kjeft! Da vet du ikke hva du snakker om! Og , ja det tar seg bedre ut enn mange av Logitech og Creative settene, som er direkte stygge. Hørtes jeg sint ut nå? :wink: Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det høytaler settet der ser altfor "fancy" ut til å ha noe bra lyd. Men, det er jo ganske billig, og tar seg vel ok ut på pulten/gulvet. Hvordan mener du da et høytalersett skal se ut for å ha bra lyd, var ikke klar over at utseendet hadde mye å si for lydkvaliteten. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Var ikke meningen å tråkke noen Altech eiere på foten. Når, jeg tenker meg om 2 ganger før jeg skriver , så lager jo BO gode, små og lekre høytalere. Det er ikke altfor størrelsen som det kommer an på. OK? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Er utrolig bra lyd i disse i forhold til prisen.. får ingen som slår de i samme klasse.. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Dere har overbevist meg, jeg bestiller et par. Visst er de fancy, og siden lyden er bra er det bare å besstille. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&AvdID=1&CatID=11&p=6825&view=detailed Skulle gjerne hatt noe ok lyd. Er dette noe å satse på? En kompis har kjøpt det settet og det er ganske bra lyd for pengene må jeg si. Jeg ville gått for det hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Er det for gaming eller hvah? Lenke til kommentar
gustav Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Er det for gaming eller hvah? Nei, først og fremst mp3. Er ikke noen lyd-freak, men liker å ha ok lyd. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Er det for gaming eller hvah? Nei, først og fremst mp3. Er ikke noen lyd-freak, men liker å ha ok lyd. Selv har jeg kobla til et HI-FI anlegg. Funker bra selvfølgelig, men smaken er som baken. Det oppsettet du har satt opp er sikkert greit. Spesielt hvis du ikke er en lyd-freak. :smile: Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Veldig bra sett, god bass Ble best i test engang, husker ikke hvor. Kostet over 700kr på komplett før. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Takk for alle svar. Deres anbefalinger gjorde at jeg kjøpte, og nå har jeg fått dem. Må bare si at jeg er kjempefornøyd, både med design, lyd pris og alt. Til deg EZAccess: Javisst de er fancy, men lyden er alikevel upåklagelig. :wink: Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Takk for alle svar. Deres anbefalinger gjorde at jeg kjøpte, og nå har jeg fått dem. Må bare si at jeg er kjempefornøyd, både med design, lyd pris og alt. Til deg EZAccess: Javisst de er fancy, men lyden er alikevel upåklagelig. :wink: Det er bra å høre! Vi kan alle ta feil. *biter i det sure eple* Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Huff. ikke kjøp flate høyttalere da. kjøp heller creative inspire 4.1 vis du skal ha rene pc høyttalere med grei lyd i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå