Mikr89 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei. Netopp fått en iphone som jeg har prøvd å jailbreake med pwnage tool men får bare feil meldinger enda jeg vet jeg gjør dt rigtig da jeg har gjort det på en iphone 3gs med samme firmware før og fått det til.har også prøvd blackr1n og får opp ett bilde så forsvinner det og iphone ser ut til og restarte så stopper den og meldingen fra itunes kommer opp at iphone er i gjennoppretings modus,og så flere feil meldinger igjen. Please visst noen kan hjelpe setter stor pris på all hjelp jeg kan få,tips programmer sider eller filmer om hva jeg kan gjøre. Ps.visst det har noe å si så er det som regel de samme errorene som går igjen,tror det var 1600,2001 og 1604 tror jeg. guiden jeg fulgte var http://ifon1.no/iphone/pwnagetool_3gen3GS.html Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Please noen,Trenger hjelp Lenke til kommentar
iam Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vil tro at du nettopp kjøpte den, eller kjøpte den etter aug-sept. Da har du desverre ny bootroom. Apple har lagt til det her for å hindre jailbreaking. Etter at du har jailbreaket, må du aktivere den med blackra1n hver gang du skrur den på igjen ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå