_Brukernavn_ Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvor er det best å handle blekkpatroner (til Canon)? Da tenker jeg hovedsakelig på pris... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 for min printer ble dvdink.no billigere enn inkclub Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har brukt Yaha.no, som også for meg ble billigere enn inkclub. De sender som brev på små ordrer. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dealextreme.com Refill av patronene for noen tiere. Bra nok kvalitet. Ole Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 betalte 49kr for svart patron(canon mp600r) + 12kr i porto sist jeg bestilte fra dvdink.no. bestilte på kveldstid og fikk mail før lunsj neste dag at ordren sendt. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Bestilte et komplett sett patroner fra Tintenschwein til min ip4600. Kom på €15 + €5 i porto. Endret 2. desember 2009 av eisa01 Lenke til kommentar
luckytommy Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 ebay er klart billigst for meg (epson r220), men vet ikke om det gjelder for mindre kjente skrivere Lenke til kommentar
SolidFloyd Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 www.shopping4net.com her handler jeg, de selger orginal patroner til en ok pris, andre merker er meget billig og funker helt greit. Sist jeg handla så kjøpte jeg 17 patroner, pris ink. frakt 367 NOK.. Lå i postkassa etter 3 dager... Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Åj, her var det flere gode forslag! Det var da veldig billige patroner noen av dere har kjøpt. Er det fordi patronene er billige, eller pga små størrelser? Det billigste jeg finner for sort + farge (begge på 22ml) er 363 på shopping4net.com. Det er likevel halv pris fra butikken, og det var inkludert moms og frakt. Lenke til kommentar
kallekr Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 De billigste finner du nok her: http://www.shopeasy24.com/catalog/index.php Lenke til kommentar
SolidFloyd Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Billig patronet til min printer (Canon MP600) fra shopping4nett.com inneholder like mye blekk som orginalen.. men er myyye billiger... og funker fett til mitt bruk Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Virker som om mine blekkpatroner rett og slett er dyrere enn gjennomsnittet. På blekkexpress var de orginale noen av de dyreste. Visste ikke at det var så mange nettbutikker i Norge som solgte blekkpatroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå