Lumpness Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vel det er bare noe du anntar, fyren var vist allerede skadeskutt etter at en av de fire politifolkene som ble drept klarte å skyte han , før han ble drept selv. Han har også hatt en meget heftig historie som kriminell i flere tiår Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ser at artikkelen er forandret. Sto ingentig om en skuddveksling da jeg la ut tråden. Jo, det gjorde det. Jeg leste artikkelen når tråden var rykende fersk. At "skuddveksling" kanskje iblant med rette kan settes i hermetegn, kan man alltids spekulere i. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ser at artikkelen er forandret. Sto ingentig om en skuddveksling da jeg la ut tråden. Jo, det gjorde det. Jeg leste artikkelen når tråden var rykende fersk. At "skuddveksling" kanskje iblant med rette kan settes i hermetegn, kan man alltids spekulere i. Sto nok det når tråden ble opprettet ja. Sist oppdatert i går den saken. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Spørsmålet blir vel om det kan regnes som selvforsvar eller ikke av politiet. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Spørsmålet er vel om lekmenn på diskusjon.no har noen som helst forutsetninger for å i det hele tatt tangere på å kunne uttale seg i så henseende. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er jo helt klart selvforsvar av Politiet ! Som jeg pastet på sist side : Early Tuesday, a patrol officer saw an unoccupied car in south Seattle that was running and had its hood up, police said. He determined the car was stolen and was doing paperwork in his vehicle when he saw a man approach his patrol car from behind on the driver's side, the statement said.The officer got out of the car and ordered the man to stop and show his hands, but the man refused, the statement said. "As the officer was drawing his gun, the suspect reached into his waist area and moved," the police statement said. "The officer fired several times, striking the suspect at least twice." He was pronounced dead at the scene. Dette forklarer da hvorfor politiet skjøt, clemmons nektet å adlyde ordre og ble derfor oppfattet som en trussel , enkelt og greit Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Vel, nå skal vi ikke se helt bort fra at han kan ha blitt henrettet uten å faktisk hatt muligheten til å gjøre motstand. Police Justice. Han drepte tross alt 4 politimenn og det er ikke noe man slipper lett unna med. Selv om det er mest sannsynlig at det var rutine fra denne politimannens side og at historien slik CNN fremmer den er sann. Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Utan å bruke denne saken til eksempel, kvifor skytes det så ofte på stader der eit treff kan føre til død? Om dei jakter på ein person og ser seg nødt til å skyte, kva med å skyte vedkomande i foten i staden for? Personen vil gå i bakken ikkje kunne transportere seg sjølv vekk frå politiet. Gjelder for så vidt på film og. Der skal det sjølvsagt være så dramatisk, men eg ser ikkje poenget med å alltid skyte i overkroppen. Om den kriminelle yter motstand, har forskanset seg og skyter tilbake så er det ein anna sak. Har aldri sett folk skyte med benet, har du? Om man treffer en galing full av adrenalin med pistol i hånden fortsetter han nok å skyt om han går i gulvet. Dessuten er armer og ben vanskeligere å treffe, totalt sett vil slike ting utsette politibetjentene for unødig stor fare og det ser jeg ingen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå