Gå til innhold

Direct2drive vs. Gamersgate


Anbefalte innlegg

Halloisen!

 

I etterkant av artikkelen omkring kritikken til Valves Steam, har det dukket opp noen konkurrenter. Jeg har lyst å prøve ut en av de, men vet ikke hvilken jeg bør satse på.

 

Jeg oppdaterer posten etterhvert som det kommer inn argumenter for og imot, samt flere konkurrenter.

 

 

Argumenter for Direct2Drive:

-

 

Argumenter for Gamersgate:

-Tilsynelatende enklere å manøvrere mellom PCer (iflg. FAQ)

-Større utvalg for vår region

-Ingen ekstra installasjon nødvendig

Endret av Ursa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argument mot D2D...

 

Så helvetes mye er regionslåst, dvs "North America only" uten at du får beskjed om det før du skal betale! Sinnnnnsykt irriterende. Så jeg har sluttet å kjøpe ting der.

 

Tror de har endret det etterhvert så du får beskjed med en gang. Uansett en dårlig løsning, burde vært skjult.

 

Gamersgate er jeg egentlig ganske fornøyd med. De har mye rart da.

Lenke til kommentar

Gamersgate er ganske greit. Spill som er regionssperre på, er godt merket og trykker man kjøp, får man opp feilmelding i tillegg.

 

Ellers er det bare å laste ned rett fra siden, uten noen program eller annet som må legges inn. Etter dette installerer du spillet og kan velge å ta vare på installasjonsfilene til senere.

Lenke til kommentar
Argument mot D2D...

 

Så helvetes mye er regionslåst, dvs "North America only" uten at du får beskjed om det før du skal betale! Sinnnnnsykt irriterende. Så jeg har sluttet å kjøpe ting der.

 

Kanskje større hell med Direct2Drive.co.uk?

 

Samme greia. Fremdeles ting som bare er tilgjengelig i Nord Amerika. Værre egentlig, med tanke på at det er den britiske siden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...