Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Husholdnings artikler som kan gi bedre velvær i et rom.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på utikk etter ting som kan gjøre rommet mitt mer behagelig og oppholde seg i.

Rommet mitt er på kjeller nivå og har dårlig ventilasjon (Kun 2 ventiler som går direkte ut gjennom veggen), samt at det er mye elektronik i rommet (En PC, 42" Plasma TV, DVD spilleer, PS3, Dekoder og enkelt surround anlegg).

Jeg er plaget med at luften er "Tung", beveger seg ikke og at store menger støv sammler seg på særdeles kort tid.

Har sett litt rundt på ting som Luftfuktere, Luft Rensere, Luftavfuktere(lol) og vifter - tror dere at dette kun gjort ting "Bedre" ?

Noen andre forslag på hvordan jeg kan gjøre det bedre og oppholde seg på rommet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjelleren fuktproblemer? For det er jo ikke bra for inneklimaet. Støvkilder som tepper og overflater må rengjøres ofte. Det at kjellerleiligheter er mer plaget av støv kjenner jeg meg ikke igjen i. Jeg bor i en kjellerleilighet og har malt og møblert kjelleren helt hvit. Jeg har glass skap med spotter og det er lekkert. Ta en tur på Skeidar så finner du nok noe som kan piffe ting litt opp. Ingen burde undervurdere viktigheten av å ha et fint krypinn man ser frem til å komme hjem til. Det er klart luftrensere midlertidig ville hjulpet litt på problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...