TMWH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Skal du virkelig prøve å finne en vei uten om?!? Dummeste jeg har hørt i dag hvertfall... Håper jeg vinner Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 hva om man sender inn svar fra skolen, og 20 stykk har samme IP? blir det diska? Renger med at du får en melding om at IP-adressen allerede er registrert, og at du ikke kan sende inn fler svar. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det å endre på Wikipedia for å øke sine egne vinnersjanser er.... direkte ufint.Tenkte det ville skje, så jeg har derfor ikke stolt fullt på wikipedia når jeg skal svare på julekalenderen. Men har et spørsmål: Om jeg deltar i hw.no sin julekalender en dag, kan jeg også delta i amobil sin samme dagen? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg håper da det... Jeg har deltatt i alle Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Da gjelder det å bruke fantasien sin.Installer ein ad blocker! På min maskin har jeg naturligvis ad-block, men det løser ikke problemet med auto-scroll. Dersom man klikker der komplett-annonsen skal være på siden av annonsen, åpnes den i et nytt vindu, selv om selve bildet er fjernet av ad-block. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det å endre på Wikipedia for å øke sine egne vinnersjanser er.... direkte ufint. Bare husk at man legger igjen IP-adressen sin i loggen på Wikipedia når man gjør slikt, og det samme gjør man her når man svarer. Gjorde noen virkelig noe så usselt?! Uansett, hpoer det var retta når jeg svarte . Kunne likt og oppgradert PC-en min, og dette ville gitt meg en god grunn . Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det å endre på Wikipedia for å øke sine egne vinnersjanser er.... direkte ufint. Bare husk at man legger igjen IP-adressen sin i loggen på Wikipedia når man gjør slikt, og det samme gjør man her når man svarer. Hah! Classic move. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Om det er tilfelle burde brukern rett og slett bannes for godt.... Helt latterlig! Endret 2. desember 2009 av L O G I M A N Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sjekker alltid history på wikipedia-artiklene når det er konkurranser. Skjedde jo i fjor også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå