RBW Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Komplett-reklamen på sidene her er komplett idiotisk! For det første er det altfor mye reklame, slik at artikkelen/hva det skal være blir nærmest usynlig, og i tillegg er det ikke noe godt sted å plassere auto-scrollen (klikke på scrollehjulet) Da åpnes komplett-siden i en ny fane. Errrr.... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Dette hadde virkelig vært noe å vinne! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fine premier i HWs julekalender ja. I år er det påtide at jeg vinner for en gangs skyld Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hihi, denne var raskt ute... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hjemmesiden til DFI likte ikke Firefox. ^^ Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kjekt med konkurranse. Jeg vinner vel sjeldent, men får håpe at dette er året mitt. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ingen annelsen, haha Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Komplett-reklamen på sidene her er komplett idiotisk! For det første er det altfor mye reklame, slik at artikkelen/hva det skal være blir nærmest usynlig, og i tillegg er det ikke noe godt sted å plassere auto-scrollen (klikke på scrollehjulet) Da åpnes komplett-siden i en ny fane. Errrr.... Da gjelder det å bruke fantasien sin. Installer ein ad blocker! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Denne vinner jeg!!! (Seriøst, med min flaks skal jeg bare glemme det men hadde vært fint å vinne ) Endret 2. desember 2009 av Tom Ølboks Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Flott premie! Hadde virkelig vært noe å vinne Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hjemmesiden til DFI likte ikke Firefox. ^^ Var ikke spesielt glad i Chrome heller Men hadde ikke vært en dum premie å vinne dette. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hmmm... Kan neste luke inneholde et LGA775 kort? Kan trenge et stabilt et Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Snasent kort, vinner jeg ikke dette, så kjøper jeg et i stedet, hehe. Lenke til kommentar
ZeroGee Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Eg ææælsker julekalender ! Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har også vært med i et par år, men aldri vunnet noe. Gjør ikke så mye for jeg synes dette er en skikkelig morsom måte å gi tilbake til medlemmene av hardware.no =) Flotte premier er det også! Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Det å endre på Wikipedia for å øke sine egne vinnersjanser er.... direkte ufint. Bare husk at man legger igjen IP-adressen sin i loggen på Wikipedia når man gjør slikt, og det samme gjør man her når man svarer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noe så.... ufint! Foreslår at dere banner vedkommende fra å være med i samtlige julekonkurranser i år. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) asdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå