learntofly Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 I og med at spm 1 ble rettet opp under veis, synes jeg dette spørsmålet burde strykes. Selv svarte jeg først nå, så jeg regner med at jeg fikk rett på dette. Uansett synes jeg det blir mest rettferdig på dette viset. Det er jo snart jul og greier Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva er poenget med en quiz hvia man skal gi svarene i forumet etterpå......? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Plaster på såret for uklare spørsmål. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er vel to alternativer på spørsmål to også som kan være riktige. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er vel to alternativer på spørsmål to også som kan være riktige. Nei det tror jeg ikke ? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) hehehe jeg tolket første spørsmålet som et lurespørsmål. "hvor kommer Mio fra?" når ingen av svaralternativene var relatert til selskapet i konkuranseteksten vet jeg bare om en annen kjent Mio og han kommer fra Sverige. edit: når man endrer spørsmåk/svar underveis i konkuransen synes jeg man enten burde tillate alle svaralternativer for det spørsmålet som er sendt inn før endring. Eventuelt bør man heller eliminere dårlige/feilaktig formulerte spørsmål fra konkuransen, i stede for å endre spørsmål de. Dette blir jo mer lotto en en konkuranse. Endret 3. desember 2009 av Xell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg