EinarEriksen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vi fortsetter å dele ut premier nå i adventstiden. I luke to kan du vinne.... Les mer Lenke til kommentar
blitzen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 I følge nettsiden til MIO, så er ingen av alternativene i spørsmål 1 riktig. Hovedkontoret ligger et godt stykke unna. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 I følge nettsiden til MIO, så er ingen av alternativene i spørsmål 1 riktig. Hovedkontoret ligger et godt stykke unna. hehe mm.. endte også opp i kina.. men tok en liten sjangs på den der.. Lenke til kommentar
blitzen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kjedelig å måtte gjette på alternativer som i utgangspunket er feil. Håper det blir rettet opp, eller at spørsmålet endres til hvor Mios europeiske hovedkontor ligger Får vel ta en sjans jeg også... Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 mm, iflg mio sine sider: "Headquarters: Taipei, Taiwan" Lenke til kommentar
tnese Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Utrolig surt å sitte å google i evigheter etter et svar, når det korrekte svaret ikke engang finnes i svaralternativene! Er vel ikke så utrolig vanskelig å dobbelsjekke alternativene før dere poster konkurransene? Tord Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Spørsmål 1 har "egentlig" korrekt svar: Taiwan (kilde: wikipedia og mios hjemmesider). Men en titt på mios hjemmesider avslører nok hvilket alternativ amobil har ment er riktig. Lenke til kommentar
Mastertarik Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 er ikke det i taiwan da? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Det spørs om det ikke er Astrid Lindgrens roman Mio, min Mio de mener her. Han er jo fra Sverige Endret 2. desember 2009 av Cannibal Helsekost Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det var bare 1 av 3 spørsmål som hadde riktig svar blant alternativene...toillat. Ikke lett å gjette på spørsmål 1, når ingen av alternativene er fra riktig verdensdel. Spørsmål 3 er også tullete formulert, slik at jeg egentlig har 3 mulige årstall som passer (men ingen av disse er blant alternativene), litt avhengig av hvordan du tolker spørsmålet. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, spørsmål 1 og 3 er bullshit. Ingen av alternativene er riktige. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kommer amobil med noe kommentar på hva de mener på spml 1? Er det produsenten Mio eller noen andre det er snakk om? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Åpning for sivil bruk av GPS er en gradvis prosess som har pågått over lengre tid. Det har vært flere politiske og teknologiske milepæler over flere tiår i denne sammenhengen. Det er derfor spesielt vanskelig å vite nøyaktig hva Amobil anser som riktig svar. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg skjønner om dere vil gjøre julekalenderen mer utfordrende, men jeg føler ikke at å tvinge folk til å gjette er et steg i riktig retning. Lenke til kommentar
Savage Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Helt enig i at dette var litt håpløst... Blir jo vill gjetting på spørsmål 1 og 3. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvis dere ser på Mio sine sider er bare et av svaralternativene listet som kontor, blir for så vidt også regnet som Mio's hovedkontor i Europa... Sikkert dette dem er ute etter. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Slutt å vær furten fordi dere ikke finner svaret da! Alle spørsmålene har jo bare et svar her... Akam har gjort en god jobb her. Er jo ikke moro å bare huke av über-lette spørsmål vel? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Eller så er det et lurespørsmål. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hei, Spørsmål 1 var dessverre litt feil, ettersom Mio tydeligvis ikke er fra der de har hovedkontor i Europa. Spørsmålet er derfor omformulet. Mio har bare tre store kontorer i Europa, og det er bare ett av disse hovedkontorene (det største) som er blant svaralternativene her. Beklager igjen at jeg glemte helt av verdensdelen Asia, men flere nettsteder - deriblant oss - har ofte skrevet at Mio er basert i det landet på samme måte som "finske Nokia" eller "svenske Volvo". Edit: Og det er ikke et lurespørsmål. Vi mener GPS-produsenten Mio som også står bak produktet som er premien Spørsmål 3 har et rett svar. Litt usikker på hvor mye hint jeg skal gi... Det ble offisielt åpnet 8. desember det året. <Årstall står her>:The U.S. secretary of defense opens the global positioning system to civilian use. Eventuelt kan man finne denne infoen vår artikkel som tar for seg hvordan GPS fungerer. Endret 2. desember 2009 av EinarEriksen Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hah, da deduserte jeg rett til tross på spørsmål 3. Dessverre holdt jeg en knapp på lurespørsmål hva angår spørsmål 1 (pga. tilsynelatende mangel på riktige alternativer – kunne ikke på noen måte se at Mio var noe annet enn et taiwansk selskap), så det ble nok feil der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg