Gå til innhold

Xoticpc.com, en sikker kilde til kjøp av bærbar?

Anbefalte innlegg

Hallais

Jeg lurer på om noen har vært inne på http://www.xoticpc.com/ og skjekket ut prisene! Det første som slo meg var at dette måtte være en bløff, men etter å ha lest rundt omkring på forskjellige forumer,viser det seg at det er en svært respektabel butikk. Er det noen som har benyttet seg av denne nettbutikken? Fra norsk side av atlanteren?

I så fall, kom frakt + toll på svimlende summer? Er servicen og garantiene gyldige, og ikke minst brukbare i Norge? Vil man ha noe som helst rettighet om noe skulle skje med varen?

Grunnen til at denne nettbutikken frister: Sager NP8690

Etter å ha vurdert alt fra macbook pro 15" til diverse bærbare fra Acer Aspire serien, stod jeg bom stille i håpet om å få kjøpt meg ny bærbar i nærmeste fremtid. Når du får bærbare i slik kvalitet fra xoticpc til samme pris som macbook pro i Norge, begynner hodet mitt å kvitre "for godt til å være sant". Føler jeg trenger bevis på denne forhandleren, ettersom jeg fant lite ved å søke i google etter fornøyde norske kunder.

Så hvis du har kjøpt fra www.xoticpc.com , eller tenker å kjøpe i nærmeste fremtid, vennligst gi en lyd :yes:

Mvh

o_icecold_o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, blir egentlig ikke noe klokere av dette.

Tenkte meg en bærbar som kunne dra på litt skikkelige krefter, men samtidig være mulig å få med seg uten å måtte bestille trailer 5 dager i forveien. Og med en batteritid på ca. 5 minutter, hva er da vitsen med bærbar?

Si meg, er det et poeng å vente til våren før jeg går til innkjøp av en 10-15.000,- maskin? Hadde vært fett med quadcore, 4gig ram, noe rundt NVIDIA GeForce GTX 280M, vista 7 (eventuelt mac, hvis apple får ut fingern med hensyn til grafikkort og prosessorkraft), 15 tommer og helst under 3 kg tung...

Eller bare drømmer jeg nå?

Mvh

o_icecold_o

Endret av o_icecold_o
Lenke til kommentar

Du drømmer, du kan ikke få den kraftigste bærbare uten at det går utover batterilevetid og vekt. Anbefaler da heller at du splitter opp og kjøper deg en stasjonær med gode spesifikasjoner og en bærbare som har god batteritid og veier lite men ikke har den beste ytelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...