turak Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er litt nyssjerig på klipping av nesehår, er det noen pros and cons ved det? Har hørt at de liksom skal stoppe støv og drit fra og komme til lungene, men er det noe i dette? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er en grunn til at vi har nesehår. Det er det eneste du trenger å vite Lenke til kommentar
turak Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Det er en grunn til at vi har nesehår. Det er det eneste du trenger å vite Det er en grunn til at vi har blinttarmen ... (Vel det er jo interessant). Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er en grunn til at vi har nesehår. Det er det eneste du trenger å vite Jepps. Selv om det kan være greit å ta det nederset o de stikker ut, da Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er en grunn til at vi har nesehår. Det er det eneste du trenger å vite Det er en grunn til at vi har blinttarmen ... (Vel det er jo interessant). HEI! Ikke mobb orakelsvarene mine! Lenke til kommentar
turak Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Det er en grunn til at vi har nesehår. Det er det eneste du trenger å vite Det er en grunn til at vi har blinttarmen ... (Vel det er jo interessant). HEI! Ikke mobb orakelsvarene mine! Sorry ... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Blindtarmen er jo vital om man skal kunne utvikle overnaturlige evener Lenke til kommentar
turak Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Blindtarmen er jo vital om man skal kunne utvikle overnaturlige evener Hmm .. vis blindtarmen lar deg kontakte de døde (Paranormal) kansje nesehårene lar deg bøye jern? Blir ikke noe klipping på meg da anyway. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Nei, nei.. Jo lenger ut de stikker jo flinkere blir man til å frastøte seg kvinner uten å si et ord Endret 1. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nei, nei.. Jo lenger ut de stikker jo flinkere blir man til å frastøte seg kvinner uten å si et ord Must have ability! MUST GROW NASALHAIR! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 vi vanker i gråsnonene for hva som er off topic, men jeg tor i alle fall jeg har fått frem min mening Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 vi vanker i gråsnonene for hva som er off topic, men jeg tor i alle fall jeg har fått frem min mening Tror tråden er løst siden TS skrev følgende Blir ikke noe klipping på meg da anyway. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 blindtarmen er et tilholdsted for tarmbakterier slik at dersom alle tarmbakteriene forsvinner fra resten av tarmen vil man ha reserver i blindtarmen. det er derimot fastslått av i det sosiale og tette samholdet mennesket har idag er blindtarmen unødvendig siden bakterier flyr rundt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er en grunn til at vi har nesehår. Det er det eneste du trenger å vite Kvifor har me det då? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fordi all dritt ute i lufta ikkje skal ned i lungene dine. Derfor ville det vert mye bedre om folk røyka med nesen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kvifor har me ikkje hår i kjeften og då? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fordi det ville våre særs vanskelig og ekkelt å spise trur eg Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fordi det ville våre særs vanskelig og ekkelt å spise trur eg Vi har hår i halsen.. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Okay, trekker tilbake siste post då, men me har meir i nesa slik at nesa som me som me somregel pustar med filtrerer lufta best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå