Snowfox Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg har spilt GTA Vice City til både PC og PS 2 og lurer på om det egentlig er noen forskjell? Det sies at det skal være en del nye biler der, men jeg har ikke sett noen... Er det forskjell? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja... Pc versjonen er MYE bedre etter min mening. Grafikken er mye klarere og bedre... Men litt kjipt å spille sånne spill på data da.. Kan bli fett å få det på xbox ! 8) Lenke til kommentar
Snowfox Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Greit nok.. Det var ganske rått på ps2.. Men et slikt spill skal da spilles på pc.. hadde d ikke vært for auto-aim, så hadde det ikke vært spillbart.. enkelte mission er det jo nesten som man må ha mus for å klare.. Eks. Det oppdraget med helikopteret, eller hvilket som helst opddrag der man trenger sniper. Det er nesten umulig med spill-stikke.. Det er jo da min mening :wink: Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hehe..Du sleit med det helikopter-mission ja... Samme her. Brukte MASSE tid på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå