thres93 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som vet om en norsk nettside som selger lyd aktivisert katoder? Slik som denne Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 jeg kjøpte en sånn sak hos digitalimpuls for mange år siden... en lydkontroller som du koblet lysene til. Lydfølsomheten kunne justeres =) Sunbeam, var merket (tror jeg) Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 her er den http://www.microplex.no/Avdelinger/Datakom...tode-12794.aspx Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Kjipt jeg skal kjøpe pc'n min på komplett da... Betaler ikke 150kr i frakt bare for en ting som koster 40 kr Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvorfor spør du her på forumet om det finnes en norsk webshop som selger dem om du har allerede bestemmt deg for at du ikke skal kjøpe fra noen andre enn komplett...?? -Stigma Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg lurte fordi jeg fant ikke på noen norske sider i heletatt, og ville se pris.. Fordi kansje jeg kommer til å kjøpe i framtiden... Duh? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Holdt på å skrive noe frekt, men så hvor gammel du er så dropper det Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Holdt på å skrive noe frekt, men så hvor gammel du er så dropper det Jaha? Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Du er jo bare 16 Men hvorfor tenkte du å skrive noe frekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå