Ken@th Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hva er den beste driveren å bruke til GF 2 GTS kort ? skal bruke det til Cs only. har en god del FPS drop, men bedre en ATI 9700 kortet mitt. noen som har noen ideer ? Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Dra fram ATI Radeon 9700 igjen De nyeste catalysator 3.4 driverene skal ha fikset alle problemer med Half-life spillmotoren. Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 nai har fps drop der oxo Min teori er at de som har VIA chipsett sliter med ATI kort dvs.. fps drop osv tror det er VIA 4In1 som sliter med catalyst drivere etc... alle som kommer med positive tilbake meldinger om at dem har 100 fps stabilt har som regel SIS Intel eller Nforce chipsett Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 du finner iaffal detonatorFX driverne på nvidia.com, det er de du trenger Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Dra fram ATI Radeon 9700 igjen De nyeste catalysator 3.4 driverene skal ha fikset alle problemer med Half-life spillmotoren. selger du kortet eller? Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Joda kan være jeg selger det kommer ann på pris etc.. . Ta en PM så ser vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå