Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama sover hos andre gutter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... med mindre han er tjukk og stygg.

 

En sympatisk uttalelse ...

 

Vanligvis så sier jeg ordet feit. men siden det ordet er negativt for noen så ble ordet tjukk!

Er man feit så er man feit. er man homse så er man homse, er man neger så er man neger... er så dritt lei av alle folk som skal hele tiden unnskylde seg med å bruke "fine" ord. Men ja, det er regler her på forumet

 

At folk ikke klarer å innse at de er tjukke o.l. er for meg en gåte.

"Jeg er ikke feit, jeg er bare kraftig" ord som kraftig blir vanligvis brukt på dem som er feite. Å slike ord er "ord som ikke skal SÅÅÅÅRE"

Endret av laffe
Lenke til kommentar
HVORFOR SKAL HUN OVERNATTE HOS KOMPISSER?

 

Selv har jeg sluttet å overnatte hos kompisser og veninner mange år siden.. var noe jeg gjorde på en alder fra 10-14 år. Jeg har ingen hensikt med å ligge over hos noen andre når jeg har mitt eget hjem og bo i. Er hun sosial kåt eller? Okey, hadde jeg vært drita og veien hjem var lang, så ville jeg vurdert det. Men jeg oppsøker ikke veninner i helgene BARE for å sove over!? Må jo være en spesiell grunn til at hun ligger over hos en kompiss..

OG SOM ALLE VET, så hender det at venner av begge kjønn bruker å kose SELV om det ikke er ett forhold i bilde..

 

Personlig syns jeg dette er å ikke ta hensyn til dine følelser.. Vis hun har det så jevlig artig og koselig med en kompiss i helgen og har en trang for å sove over oss han, så syns jeg rett og slett at hun skal være ærlig med seg selv og dumpe deg. Hva skal hun med deg når hun har han? Det ender bare med at EN dag så ryker grensen og alt dere har bygd opp. De skaper rett og slett følelser for hverandre når de holder på på denne måten.. bygger opp ett forhold sakte men sikkert. VIS IKKE han er DRITA stygg!!

 

Hadde ikke akseptert dette overfor dama mi, og det hadde ikke hun overfor meg heller.

 

Ta dette opp med henne!! vis hun ikke klarer å respektere følelsene dine så driter du i henne noen helger og koser deg med veninnene dine heller.. da skal du se!

 

Helt enig i dette her. Bra innlegg.

Lenke til kommentar
Har man venniner så er det venniner man har ligget med! Om du og kjærsten din har en felles venn så har nok de ligget sammen...

Hvor gamle er dere som kommer med disse bak-mål-teoriene??

Etter din logikk har jo ca alle ligget med alle, og det vet vi godt ikke er tilfelle. Se på gjennomsnittlig antall sexpartnere for begge kjønn. Så sammenligner du med gjennomsnittlig antall venner folk har.

Svarene er så lite gjennomtenkt at jeg blir matt. To av mine beste venninner har type, jeg har ikke - og har ingen planer om å ligge med dem. Jeg kan fint fortelle dem hvor glad jeg er i dem foran typen, uten at det er noe problem for noen.

Mulig dette er fordi jeg bevisst omgås mennesker med lite eller ikkeeksisterende sjalusigen, men det får da være måte på til overdrivelser du skal komme med.

 

Edit: En ting til: Hva så om jeg har ligget med dem? Det er overhodet intet hinder for å fortsette et godt vennskap livet ut, uten å noensinne ha sex med dem igjen. Det er nok av folk å ha sex med der ute, hvorfor i all verden skal man gidde risikere vennskap og egne og andres forhold for å få seg noe?

Endret av toth
Lenke til kommentar
HVORFOR SKAL HUN OVERNATTE HOS KOMPISSER?

 

Selv har jeg sluttet å overnatte hos kompisser og veninner mange år siden.. var noe jeg gjorde på en alder fra 10-14 år. Jeg har ingen hensikt med å ligge over hos noen andre når jeg har mitt eget hjem og bo i. Er hun sosial kåt eller? Okey, hadde jeg vært drita og veien hjem var lang, så ville jeg vurdert det. Men jeg oppsøker ikke veninner i helgene BARE for å sove over!? Må jo være en spesiell grunn til at hun ligger over hos en kompiss..

OG SOM ALLE VET, så hender det at venner av begge kjønn bruker å kose SELV om det ikke er ett forhold i bilde..

 

Personlig syns jeg dette er å ikke ta hensyn til dine følelser.. Vis hun har det så jevlig artig og koselig med en kompiss i helgen og har en trang for å sove over oss han, så syns jeg rett og slett at hun skal være ærlig med seg selv og dumpe deg. Hva skal hun med deg når hun har han? Det ender bare med at EN dag så ryker grensen og alt dere har bygd opp. De skaper rett og slett følelser for hverandre når de holder på på denne måten.. bygger opp ett forhold sakte men sikkert. VIS IKKE han er DRITA stygg!!

 

Hadde ikke akseptert dette overfor dama mi, og det hadde ikke hun overfor meg heller.

 

Ta dette opp med henne!! vis hun ikke klarer å respektere følelsene dine så driter du i henne noen helger og koser deg med veninnene dine heller.. da skal du se!

 

Helt enig i dette her. Bra innlegg.

 

+10 nuff said.. slik oppførsel som hun bedriver legger man av seg i 12års aldern å allefall når man går inn i et forhold!

Lenke til kommentar
Mulig det ikke er meg du sikter til men om du lar dama di ligge rundt hos andre gutter så er du ikke mye til mann.

 

Hvorfor ikke det?

 

Tror det forklarer seg selv igrunn :)

 

Jeg er enig med r0zie.

 

Forhold handler om gjensidig respekt. Det handler om å komme til enighet og inngå kompromisser. Ikke at den ene skal bestemme og gjøre som han/hun vil.

 

Det samme er det hvis det hadde vært omvendt, mannen hadde overkjørt dama og gjort som han ville (noe som ofte er tilfellet desverre) - så hadde ikke hu dama vært mye til dame.

Lenke til kommentar
Kom an, toth. Du skriver jo rundt deg selv her.

Nei? Ser du ikke hva jeg har skrevet? Ca alle tanker i verden har streifet deg opp igjennom.

Hvordan ville det vært å ha sex med fetteren din?

Se der, nå streifet den tanken deg. Det betyr ikke at du overhodet har lyst å ha sex med fetteren din. Eneste grunnen til at jeg la til tankestreif-setningen var for å unngå å få det som motargument, da det ikke er noe motargument. Alle tanker har streifet en, men for å si det på en annen måte har tanken aldri streifet meg som aktuell, eller noe jeg vil.

 

Haha! Du har rett! Tanken streifa meg. Fy faen så ekkelt. Var det virkelig nødvendig å sette sånne bilder i hodet mitt? :no: Jeg har sett han i speedo på stranda liksom... Nei nå mista jeg matlysten her. Ekle feite slæsken. Han er en hyggelig fyr men likevel.. blaargh!

Lenke til kommentar
Jeg har på et eller annet tidspunkt hatt lyst å ligge med alle jentevennene mine som ser bra ut. Betyr ikke at jeg har prøvd å gjøre det eller gjort det. Og jeg tviler jævlig sterkt på at det er kun meg det gjelder. Legg merke til at det er jævlig relativt..

 

Word!:) I feel you bro!

 

Men jeg har aldri liggi med en veninne - eller prøvd meg på det. De er veninner og jeg tenker på konsekvensene det ville fått for vennskapet. Derfor verdsetter jeg vennskapet høyere enn å desperat prøve å få meg ett kjapt ligg.

 

I tillegg er jeg en mann med en viss moralsk standard og integritet. Og jeg har av prinsipp aldri ligget med ei dame jeg ikke har datet eller vært sammen med. ONS = nogo for min del. Ser ikke vitsen.

 

Om jeg har lyst, og tanken har streifet meg. Jada, det har skjedd. Men jeg er ikke en kåt, impulsiv robot.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er veldig fasinerende å se på hvor mange trangsynte forumbrukere det er her. Hvor mange som sitter med inntrykket av at alle menn er peniser på to bein som ikke klarer å holde seg unna så fort det dukker opp en pupp penere enn gjennomsnittet.. Og at alle kvinner er utro horer som ikke eier samvittighet, viljestyrke eller har egne meninger.

Dette synet er så trangt at man skulle tro mesteparten av brukerne her nettopp har ankommet dette tiåret direkte fra 50-tallet.

 

La meg drepe noen myter med en gang:

 

1) Gutter og jenter KAN (ja, tro det eller ei) være venner. At noen av dere ikke takler å være venn med ei jente uten å ha en gedigen trang til å ta hu hardt bak neste bil, betyr ikke at alle har den samme trangen. Har selv mange venninner som jeg aldri ville hatt sex med, uten at de er nevneverdig stygge av den grunn.

 

2) Gutter KAN ha samvittighet. Det er noen som faktisk kan skille mellom rett og galt, og som ikke vil hoppe på ei jente så fort sjangsen byr seg hvis hun har type.

 

3) Jenter er ikke uskyldige vesner som ikke kan noe for sine egne handlinger, og som har magiske bukser som detter av helt uten deres vilje så fort karen ved siden av henne har lyst på mus. Jenter har faktisk kontroll over egen vilje og lyst.

 

4) Utroskap er ikke noe som bare skjer hvis en gutt og en jente er sammen utover dagens timer. Det skal vilje til, og hvis viljen er der så kommer utroskapet til å skje uansett om damen overnatter eller ikke. Jeg har selv vært offer for langvarig utroskap, og det skal sies at min eks _aldri_ overnattet hos den fyren hun hadde seg med i halvannet år bak min rygg.

 

Alt dette er forsåvidt beskrevet flere ganger av Toth, så jeg stiller meg 100% bak innleggene hans.. Han er en smart mann. :)

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar
Jeg syns det er veldig fasinerende å se på hvor mange trangsynte forumbrukere det er her. Hvor mange som sitter med inntrykket av at alle menn er peniser på to bein som ikke klarer å holde seg unna så fort det dukker opp en pupp penere enn gjennomsnittet.. Og at alle kvinner er utro horer som ikke eier samvittighet, viljestyrke eller har egne meninger.

Dette synet er så trangt at man skulle tro mesteparten av brukerne her nettopp har ankommet dette tiåret direkte fra 50-tallet.

 

La meg drepe noen myter med en gang:

 

1) Gutter og jenter KAN (ja, tro det eller ei) være venner. At noen av dere ikke takler å være venn med ei jente uten å ha en gedigen trang til å ta hu hardt bak neste bil, betyr ikke at alle har den samme trangen. Har selv mange venninner som jeg aldri ville hatt sex med, uten at de er nevneverdig stygge av den grunn.

 

2) Gutter KAN ha samvittighet. Det er noen som faktisk kan skille mellom rett og galt, og som ikke vil hoppe på ei jente så fort sjangsen byr seg hvis hun har type.

 

3) Jenter er ikke uskyldige vesner som ikke kan noe for sine egne handlinger, og som har magiske bukser som detter av helt uten deres vilje så fort karen ved siden av henne har lyst på mus. Jenter har faktisk kontroll over egen vilje og lyst.

 

4) Utroskap er ikke noe som bare skjer hvis en gutt og en jente er sammen utover dagens timer. Det skal vilje til, og hvis viljen er der så kommer utroskapet til å skje uansett om damen overnatter eller ikke. Jeg har selv vært offer for langvarig utroskap, og det skal sies at min eks _aldri_ overnattet hos den fyren hun hadde seg med i halvannet år bak min rygg.

 

Alt dette er forsåvidt beskrevet flere ganger av Toth, så jeg stiller meg 100% bak innleggene hans.. Han er en smart mann. :)

 

Bra skrevet! Jeg er helt enig:)

Lenke til kommentar

Word, Smurstafa! Godt å se jeg ikke er alene om å ha et hode i tillegg til det mellom beina.

 

Det er som når foreldre nekter tenåringskjærester å overnatte med hverandre. Vil de ha seg, så har de seg bare på dagen! På låst rom, i bilen, bak en garasje, i gymgarderoben, på telttur, i skogen og båten.

Omstendigheter spiller riktignok en del av en rolle, men det er ikke de perifere omstendighetene som avgjør om det blir humping eller ei. Det er kun en ting - viljen. Til begge to.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Føler for å kommentere innlegget ditt Smurfen (og toth for den saks skyld). Nå er jeg veldig enig i utsagnet om trangsynheten til mange postere i denne tråden, men jeg vil samtidig skyte inn at selv om man holder på sine verdier, oppfører seg eksemplarisk i moralens lys og forholder seg til samfunnets normer vil det alltid, alltid, alltid finnes en seksuell spenning mellom to bifile av samme kjønn. Og derfor vil en slik handling (å overnatte hos en venn av motsatt kjønn) alltid, alltid, alltid kunne føre til et snev av begrunnet mistanke.

 

Jeg velger å la tvilen komme noen av brukerene her til gode, og mener at det mange mener å si er nettopp dette, men i mangel på bedre ord presenterer sitt synspunkt som kåte tenåringer.

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke lest denne tråden ekstremt nøye, men har skumlest de fleste innleggene og har fortsatt ikke fått noen veldig viktige faktorer klart her.

1) Er det snakk om å sove i samme seng, eller under samme tak?

2) Er det snakk om at hun overnatter kvelder hun like lett kunne kommet seg hjem til egen seng, eller er det snakk om etter byturer/fester der hjemreise samme natt ikke er like lett?

 

1) Det er kun snakk om å sove under tak ( Om de gjør det kan jo ikke jeg vite, jeg sover vel ikke der)

2) Det er snakk om kvelder hun lett kunne kommet hjem. Har ingen ting med fester eller lignende. Ho drar på vennebesøk og blir der brått over nattan.

 

Se for dere at dama hans hadde sett denne tråden. Da hadde det blitt rabalder i leiren. hahaha

 

Hehe.. Godt ho ikke vet hva jeg kaller meg :).. Og tviler på at hu vet om denne sia engang.. :p.. Men vist skal jeg vise den til ho om ho ikke hører på meg.

Lenke til kommentar

Var det jeg var litt redd for, torwan. Det betyr overhodet ikke at hun er utro, men jeg mener det er enda verre gjort av hun om hun faktisk enkelt kan komme seg hjem. Av alle de jentene jeg kjenner og har kjent (det er ganske mange) har kun EN overnattet hos en annen gutt da hun hadde kjæreste. Normalt vil ikke folk som er i forhold overnatte hos en av det motsatte kjønn når h*n kan komme seg lett hjem. Det baserer seg som sagt som regel på respekt og hvor godt forhold man har til hverandre. Å avtale er jo en ting, men hvis det, som jeg tolker det utifra hva du skriver, skjer brått og stadig er det veldig, veldig kritikkverdig etter min mening. Jeg hadde ikke akseptert det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...