Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama sover hos andre gutter?


Anbefalte innlegg

Mulig det ikke er meg du sikter til men om du lar dama di ligge rundt hos andre gutter så er du ikke mye til mann.

 

Hvorfor ikke det?

 

Tja, litt hissigformulert kanskje.

Jeg vil ha dama mi for meg selv, om hun ikke klarer å tilfredstille mitt behov for det så skal hun få slippe å være dama mi lenger. Er noe annet om jeg får lov å ligge rundt såklart..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, litt hissigformulert kanskje.

Jeg vil ha dama mi for meg selv, om hun ikke klarer å tilfredstille mitt behov for det så skal hun få slippe å være dama mi lenger. Er noe annet om jeg får lov å ligge rundt såklart..!

 

Nå blir jeg litt usikker her, men handlet ikke tråden om overnatting. Når du skriver "ligge rundt" virker det som du impliserer sex.

Lenke til kommentar
Tja, litt hissigformulert kanskje.

Jeg vil ha dama mi for meg selv, om hun ikke klarer å tilfredstille mitt behov for det så skal hun få slippe å være dama mi lenger. Er noe annet om jeg får lov å ligge rundt såklart..!

 

Nå blir jeg litt usikker her, men handlet ikke tråden om overnatting. Når du skriver "ligge rundt" virker det som du impliserer sex.

 

Når jeg i min alder overnatter hos en jente så ligger jeg med de i 99% av tilfellene, med mindre jeg har fyllapikk, da blir det på morningen dagen etter på. Så ja, du impliserer riktig.

Lenke til kommentar
Kom an, toth. Du skriver jo rundt deg selv her.

Nei? Ser du ikke hva jeg har skrevet? Ca alle tanker i verden har streifet deg opp igjennom.

Hvordan ville det vært å ha sex med fetteren din?

Se der, nå streifet den tanken deg. Det betyr ikke at du overhodet har lyst å ha sex med fetteren din. Eneste grunnen til at jeg la til tankestreif-setningen var for å unngå å få det som motargument, da det ikke er noe motargument. Alle tanker har streifet en, men for å si det på en annen måte har tanken aldri streifet meg som aktuell, eller noe jeg vil.

Lenke til kommentar
Kom an, toth. Du skriver jo rundt deg selv her.

Nei? Ser du ikke hva jeg har skrevet? Ca alle tanker i verden har streifet deg opp igjennom.

Hvordan ville det vært å ha sex med fetteren din?

Se der, nå streifet den tanken deg. Det betyr ikke at du overhodet har lyst å ha sex med fetteren din. Eneste grunnen til at jeg la til tankestreif-setningen var for å unngå å få det som motargument, da det ikke er noe motargument. Alle tanker har streifet en, men for å si det på en annen måte har tanken aldri streifet meg som aktuell, eller noe jeg vil.

 

Har en kompis som sier det samme som deg, han er i den evige friendzone.. innerst inne så vil han ligge med de fine veninnene sine som han ikke vil dele med oss andre, men han vet at han aldri får de, så da sier han at det ikke frister..

 

E: Ingen regel uten unntak da, er veninnene dine dritstøgge eller du er homofil, mangler et par testikler, eller er ekstremt trofast til din kjære så skal jeg tro deg.

Har du en deilig veninne som du skal få meg til å tro at du ALDRI har hatt lyst å ligge med - NO WAY. Du er som alle andre av oss, kåte guttepeiser.

Endret av r0zie
Lenke til kommentar
Kom an, toth. Du skriver jo rundt deg selv her.

Nei? Ser du ikke hva jeg har skrevet? Ca alle tanker i verden har streifet deg opp igjennom.

Hvordan ville det vært å ha sex med fetteren din?

Se der, nå streifet den tanken deg. Det betyr ikke at du overhodet har lyst å ha sex med fetteren din. Eneste grunnen til at jeg la til tankestreif-setningen var for å unngå å få det som motargument, da det ikke er noe motargument. Alle tanker har streifet en, men for å si det på en annen måte har tanken aldri streifet meg som aktuell, eller noe jeg vil.

Vet ikke om jeg helt forstod det innlegget toth, men hovedpoenget mitt i forrige post var ikke at du skrev rundt deg selv eller ikke men heller:

 

"Tror ikke r0zie siktet til det at det må komme handling utav disse tankene, men heller det at å være mistenktsom ikke er ubegrunnet".

Lenke til kommentar
Når jeg i min alder overnatter hos en jente så ligger jeg med de i 99% av tilfellene, med mindre jeg har fyllapikk, da blir det på morningen dagen etter på. Så ja, du impliserer riktig.

 

Det betyr ikke nødvendigvis at andre gjør det. Å anta at alle andre gjør det samme som du gjør er smått arrogant, spesielt når du mener det også skjer dersom de involverte allerede er i forhold.

Lenke til kommentar
E: Ingen regel uten unntak da, er veninnene dine dritstøgge eller du er homofil, mangler et par testikler, eller er ekstremt trofast til din kjære så skal jeg tro deg.

Har du en deilig veninne som du skal få meg til å tro at du ALDRI har hatt lyst å ligge med - NO WAY. Du er som alle andre av oss, kåte guttepeiser.

Jeg er tydeligvis ikke som "dere andre". Jeg har baller, er hetero, og singel eller opptatt spiller ingen rolle for holdningen min.

Men; Har jeg venninner jeg kunne tenke meg å ligge med? You bet! Men ikke alle! Og nei, de er ikke stygge. Mulig du er slik at du tenner på alt med pupper og sylteskræv, men for meg holder det ikke at det er et ok utseende hunkjønn for å tenne. Kanskje ifht fremmede, men ikke når jeg kjenner personligheten. Med flere av venninnene gjør personligheten at jeg ikke kunne tenke meg dem som annet enn venner.

Jeg er heller ikke i noen evig friendzone, så det er sagt. Ingen problemer med damene. Men jeg har faktisk aldri skjønt den mentaliteten det påstås alle gutter har, at alt på to bein med pupp tenner. Har aldri kjent meg igjen i beskrivelsen. Kanskje når jeg var 16, det er mulig du er rundt der nå, siden du tror alle er slik. Men etter puberteten var over, og spettet ikke lenger står av et lite vindpust, kjenner jeg meg overhodet ikke igjen i beskrivelsen din.

Lenke til kommentar
Samme som meg, alle jeg henger med, har noen gang hengt med, gått på skole med, tjenestegjort i forsvaret med, jobbet og jobber med, truffet på fylla osv vertfall..

Enten du sitter på diskusjon.no i lag med dama di, at du er aseksuell eller du rett å slett bare er tverr og er et utskudd så har du rett, jeg er arrogant, og jeg vet jeg har rett - vi er alle menn med instinkt til å spre genene våre.. Noen sterkere enn andre.. Men innerst inne så er det der, hos deg og.

 

Jeg er åpenbart litt arrogant selv, som antar folk flest har mer selvdisiplin enn toåringer.

Lenke til kommentar

I dette tilfellet spør fyren om det er OK at dama hans sover hos guttevennene sine. Da skriver jeg som jeg hadde tenkt om det var min situasjon. Guttevenner er nogo å sove hos.

 

Toth; Jeg skrev ikke at alle gutter har lyst å ligge med alle jenter. Gidder ikke å trolle med deg.

 

Okapi; Selv om jeg har lyst til noe betyr ikke det at jeg gjør det. Ikke du heller regner med. Men jeg gidder ikke å overbevise noen på et internettforum om at jeg ikke tenker på det. Jeg har på et eller annet tidspunkt hatt lyst å ligge med alle jentevennene mine som ser bra ut. Betyr ikke at jeg har prøvd å gjøre det eller gjort det. Og jeg tviler jævlig sterkt på at det er kun meg det gjelder. Legg merke til at det er jævlig relativt..

 

Seint ute men;

Jeg personlig ville ikke hatt noen problemer med dette, siden mitt synspunkt som flere andre i tråden her er at dette er en tillitssak. It takes two to tango, så dersom vi ser bort ifra voldtekt så skjer det ikke noe med mindre hun ønsker det

 

Det betyr uansett ikke at han behøver å gjøre det lett for henne å være utro. Skal dama være utro, så skal hun jaggu få gjøre det skikkelig, og vertfall ikke med noen underbevisst "blessing" på at "du sa jo det var greit at jeg sov der, og så skjedde det bare" osv..

 

Edit; Tror jeg svarte på feil innlegg når jeg quotet deg Okapi

Endret av r0zie
Lenke til kommentar

Da spør jeg igjen: Hva er egentlig problemet med trådstarters scenario? Hvorfor er det så dødelig forferdelig om dama di overnatter hos en fyr, så lenge det ikke er utroskap med i bildet?

 

Grunnen til at jeg antar du mener alle menn puler alle damer er selvsagt referansene til hva alle du kjenner gjør hver gang de overnatter hos en av motsatt kjønn, og hvordan du impliserer at dette er allmenngyldig, samt en antagelse jeg kommer med grunnet posisjonen din. Når jeg så spør om du og dine venner eier noen form for selvkontroll svarer du positivt, og ser ut til å mene du faktisk klarer å la være å ha sex med en jente som overnatter hos deg. Derfor, igjen, lurer jeg på hvorfor dette er problematisk.

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok ikke godtatt det. Tanken på at kjæresten min ligger i samme rom som andre gutter i helgene med undertøy er ikke noe jeg liker. Hvilken som helst gutt vil se på det som seksuelt og ikke fortell med at "kompisene" hennes ikke ville benyttet seg om anledninger var der. "Led deg ikke inn i fristelser" er det noe som heter, og her har helt klart dama di faila.

 

Hun respekterer jo heller ikke det at du ikke vil at hun skal sove over hos kompisene sine til en hver tid :ermm:

Lenke til kommentar

Hadde aldri tillatt dette. Mye pga at jeg ikke kunne taklet det selv, siden jeg blir fort sjalu når det er andre gutter inn i bildet. Noe som igjen er instinkt. Mennesker er mennesker, enten det er kjæresten eller kompiss. They can all be turned. Jeg har blitt sviktet av mennesker såpass mange ganger at jeg VET det ikke finnes noe som å "stole" på. Man kan ikke stole på noen andre enn seg selv.

 

Har ikke noe problem om dama henger med andre gutter. Men å ligge over? Fy faen, noe så respektløst ovenfor kjæresten. Golden rule, den passer så sinnssykt godt inn i denne sammenhengen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...