fgr Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 du må bruke skjønn. du kan fint se om guttevennene hun sover hos er noen som noen som henne kunne tenkt seg å pule. er de stygge? ikke bekymre seg. flørtende blikk mellom de? bekymringsverdig. osv osv osv. selv om du har verdens beste kjæreste så har alle det i seg, å være "gal" i et øyeblikk og pule noen andre "bare for å sjekke om det er noe". og selvsagt finnes det unntak fra regelen! det som er vanskelig, er å vite om dama di er dette unntaket. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Herregud så latterlig! Er greit for oss gutta at vi sover hos noen venniner, men når kjæresten gjør det så blir det noe helt annet. Hva faen? Beviser jo bare at du er en usikker liten gutt som må bestemme over hva dama di skal gjøre. Her er det nok ordet "utro" i lufta.. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Herregud så latterlig! Er greit for oss gutta at vi sover hos noen venniner, men når kjæresten gjør det så blir det noe helt annet. Hva faen? Beviser jo bare at du er en usikker liten gutt som må bestemme over hva dama di skal gjøre. Her er det nok ordet "utro" i lufta.. haha? greit for oss gutta at vi sover hos noen venninner? skulle likt å sett dama som syns at det er helt toppers :!: Endret 2. desember 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) damer er veldig lette å manipulere De som er mottagelige for det, er det ja. Det er fortsatt en snev av vilje i det. Du vil aldri kunne klare å manipulere ei dame til å være utro hvis det er 100% mot hennes vilje. At en dame ikke vil ha sex er så skjeldent/usannsynlig at det havner i samme kategori som fabelvesner, 1.premie i lotto osv. Ja de har muligens noen sperrer som, "jeg kan ikke være utro" "jeg bør ikke ha sex med han, alle får vite det og stempler meg" "blablablalbabla" , MEN det krever bare å spille korta sine riktig og fremstå som attraktiv så vil veldig mange jenter bukke under, men kanskje angre på det når det magiske øyblikket er over. edit: de fleste kan vel tenke seg hva alkohol gjøre med beslutningsevnen hennes også Endret 2. desember 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det har du helt rett i, Daily. MEN som sagt, uansett om det er alkohol i bildet, eller hvor atraktiv man selv klarer å gjøre seg, så er det et snev av vilje i bildet. Damer vil ha sex, og de vil ha sex ofte. (selvfølgelig.. De har jo til og med en egen kroppsdel som har som eneste funksjon å gi seksuell nytelse) Men uansett hvor lyst de har på sex, og hvor magisk denne fyren er, så er det en grunnleggende funksjon med i bildet: Vilje Kvinner er ikke vesener som mister alt av samvittighet og handlingsvilje og går rett over i robot-modus bare man trykker på de hemmelige knappene. Det er alltid et snev av vilje med i handlingen, og noe annet er voldtekt. Utroskap er ikke noe som bare skjer uten at de har lyst til det. Det må være en grunnleggende vilje i det, og "fylla har skylda" og "det bare skjedde" er bare dårlige unskyldninger for å undergrave og uskyldiggjøre handlingen som er blitt gjort. Et plaster på samvittigheten om du vil. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå har jeg ikke lest denne tråden ekstremt nøye, men har skumlest de fleste innleggene og har fortsatt ikke fått noen veldig viktige faktorer klart her. 1) Er det snakk om å sove i samme seng, eller under samme tak? 2) Er det snakk om at hun overnatter kvelder hun like lett kunne kommet seg hjem til egen seng, eller er det snakk om etter byturer/fester der hjemreise samme natt ikke er like lett? Veldig mange av brukerne på dette forumet er tydeligvis gamle offere for utroskap og er veldig kjappe på å hoppe på konklusjonen om at dama er utro. Jeg er selv vært offer for utroskap og vil ikke unne meg det min værste fiende en gang, men alikevel ville jeg godtatt at min evt kjæreste skulle overnatte hos en kamerat så lenge hun ikke hoppet i samme sengen som fyren, og at det var av grunnen at hjemreise samme kveld ikke var like lett. Mange her inne har et veldig trangt syn på kvinner og tror at de ikke har noen evne til å ta egne beslutninger. Noen kvinner har selvfølgelig ikke det, men mesteparten av kvinner der ute har en beslutningsvilje og en samvittighet. Utroskap er ikke noe som bare skjer uten at damen har lyst til det. Har hun ikke lyst, er det voldtekt og faller ikke under utroskap. Om det er en handling i alkoholens tegn, eller "det bare skjedde", så er det alltid et snev av vilje i handlingen. Og er viljen der kommer hun til å være utro uavhengig om hun overnatter eller ikke. Ser mange skriver at de ville nektet madammen å overnatte for å "minske sjangsen for utroskap". Better to be safe than sorry er det noe som heter. Men akkurat i det tilfellet så vil ikke det hjelpe i det hele tatt. Har hun lyst til å være utro, så vil hun som sagt være det uavhengig om hun overnatter hos en kamerat eller ikke. En kvinne KAN faktisk tenke og handle for seg selv. (tro det eller ei) Det er ikke sånn at de selvfølgelig er utro hvis en fyr har lyst. Kvinner er ikke uskyldig vesner som ikke kan noe for handlingene sine. De er faktisk mennesker de og, og har like mye kontroll over situasjonen som mannen har. Dette er kun et spørsmål om tillit og respekt. Tillit fra fyren sin side, og respekt fra madammen sin side. Enig med deg. Men utifra det TS skriver virker det som om hun har "slumber parties" hos kompiser for moroskyld, og han liker det ikke. Han har tatt det opp med henne at han ikke liker det, men hun gjør det fortsatt. Det viser mangel på respekt for forholdet. Hun burde respektere at han ikke liker det og slutte med det hvis hun tar kjæresten sin seriøst - akkurat som han burde vise såpass respekt for henne hvis ting hadde vært omvendt. Par må individuelt bli enige om hva som er akseptert i forholdet eller ikke. Det finnes ikke noe fasit på det her. Som jeg skrev finnes det folk som syns det er helt greit at dama ligger med andre og vice versa - "åpent forhold". F.eks jeg og dama mi er klare på at vi ikke syns noe om "slumber parties" hos det motsatte kjønn. Vi er begge sjalu av oss, og hvis en av oss hadde overnattet hos en veninne/venn så hadde det skapt utrivelige tanker og følelser hos motparten på grunn av erfaringer vi begge har gjort oss tidligere. Derfor unngår vi det begge to. Jeg hadde selvfølgelig gjort unntak hvis hu etter en kveld på byen hadde slitt med å komme seg hjem og kunne overnatte på sofaen til en kompis - forutsett at hun ga tydelig beskjed om det. Jeg stoler jo på henne. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Herregud så latterlig! Er greit for oss gutta at vi sover hos noen venniner, men når kjæresten gjør det så blir det noe helt annet. Hva faen? Beviser jo bare at du er en usikker liten gutt som må bestemme over hva dama di skal gjøre. Her er det nok ordet "utro" i lufta.. haha? greit for oss gutta at vi sover hos noen venninner? skulle likt å sett dama som syns at det er helt toppers :!: Dama mi hadde klikka i vinkel og sannsynligvis flytta fra meg! Men heldigvis har vi pratet om det her og masse andre ting de årene vi har vært sammen - så vi vet begge hva som er akseptabelt ovenfor den andre. Og vi forholder oss til det og viser respekt for hverandre. Lenke til kommentar
Squinty Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En ting som just slo meg: er det uaktuelt for TS å være med på overnattingsbesøk? Just throwing it out there. Det ville jo ha løst ganske mye, og samtidig muligens gjøre ham mer avslappet i forhold til eventuelle fremtidige overnattinger. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) En ting som just slo meg: er det uaktuelt for TS å være med på overnattingsbesøk? Just throwing it out there. Det ville jo ha løst ganske mye, og samtidig muligens gjøre ham mer avslappet i forhold til eventuelle fremtidige overnattinger. Ja, det er jo en idé. Men hvis jeg hadde hatt i bakhodet at dama mi kanskje var utro mot meg, så vet jeg ikke om det hadde frista så veldig å overnatte hos den ekle motbydelige damestjelende elskeren hennes!!! FA¤¤¤& ... haha, neida. bare kødder:) Men jeg hadde nok følt meg utilpass hvis jeg skulle overnatta hos en dude jeg ikke kjente. Virker jo som DEN sjalu kjæresten da. Så lenge kjæresten ikke prøver å holde overnattingsbesøkene skjult, så tror jeg egentlig ikke hun er utro. Men likevel bør hun respektere kjæresten sin når han tar det opp som ett problem. Edit: HENNES!! HENNES!!! Ikke hans... Jeg er ikke homofil. Erklæring: Jeg har absolutt ikke noe imot homofile. Endret 2. desember 2009 av trusefar Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg hadde ikke hatt lyst å overnatte hos damen sine venner rett og slett fordi da synes jeg det er gøyere å være aleine hjemme. Tenker at alt kommer ann på forholdet mellom damen og guttene. Noen slike venneforhold er nesten som søsken slik at det er ekkelt om det hadde skjedd noe mens noen er sånne der det ligger et lite snev av seksualitet og spenning under. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Så få høre meninga deres ? Og gutter, ville dere latt dama deres sove hos noen " gutte venner". Nei. Er hun i lag med meg får hun komme seg tilhelvete hjem til meg også,med mindre vi har avtalt noe annet på forhånd.. ellers er det finito. Skal sette det litt på spissen her men.. Det er INGEN gutter som er venn med noen jenter som aldri har villet ligge med vedkommende med mindre jenta er jævlig stygg.. Og likevel vil de sikkert ligge med hun, fordi det virker som et lett ligg.. Jeg er ikke jente så jeg vet ikke hvordan de ser på det, men jeg vet vertfall at jeg hadde ikke giddet å være "venn" med en stygg kjerring, bare for å være venn.. Har jo hørt om 'friend-zone' så kan jo hende du er trygg men jeg hadde uansett aldri akseptert det.. edit; Ser at dere ikke bor i lag, da blir det jo litt annerlede. Men som powerpie skrev over, prøv å ligg hos noen veninner når du ikke gidder å gå hjem, så finner du fort ut hva som skjer på nach.. Edit 2; er det snakk om å reise hjem til "kompiser" etter fest eller holder de på med noe annet? F.eks LAN eller noe annet teit? hvor gamle er dere egentlig? er det naboen hun sover hos eller er det langt faenvold fra der hun bor? hvorfor kommer hun ikke å sover hos deg i steden? kan du være med på morroa (om det er noe morro da^^) Trodde først det var snakk om etter en kveld på byen men etter jeg leste over igjen så er det jo ikke sikkert det er det, men uansett syns jeg det viker ganske unormalt å gjøre det på min alder men.. jeg hadde ikke akseptert det uten at jeg viste nøyaktig wtf det går i.. Hvordan ser dama di ut? Ser hun ut som et kumlokk og er way out of league'n til de hun henger hos - eller omvendt så er det jo litt mindre å være skeptisk til kanskje.. Endret 2. desember 2009 av r0zie Lenke til kommentar
Gjest Guest_cola_* Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå til helga kan du sove over hos venninner, og detter fortsetter du med til hun reagerer !!! Da får du nok en slutt på dette. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er INGEN gutter som er venn med noen jenter som aldri har villet ligge med vedkommende med mindre jenta er jævlig stygg.. Og likevel vil de sikkert ligge med hun, fordi det virker som et lett ligg.. Jeg er ikke jente så jeg vet ikke hvordan de ser på det, men jeg vet vertfall at jeg hadde ikke giddet å være "venn" med en stygg kjerring, bare for å være venn.. Har jo hørt om 'friend-zone' så kan jo hende du er trygg men jeg hadde uansett aldri akseptert det.. Jenter er ikke gutter eller omvendt. Forstår at du prøver å rasjonalisere ut fra ditt eget syn på sex og det er det jo ingenting feil med. Jeg kjenner meg godt igjen i utsaget om gutter her, men jeg kommenterer for å si at jenter har en "forsvarsmekanisme" som vi gutta boys ikke har. Innen PU kalles det ASD (Anti-Slut Defence) og det går ut på å opprettholde den gjennomsiktige fasaden om at alle jenter er uskyldige engler uten et eneste snev av seksuallyst som samfunnet har satt opp rundt dem. Selv om det alltid er en seksuell spenning mellom to bifile av hvert kjønn kommer denne sosialiseringen i veien for at jenter skal tenke som oss gutter. PS: Før noen påstår at jeg sier at jenta ikke er utro... *sukk* les gjennom posten min en gang til. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Det er INGEN gutter som er venn med noen jenter som aldri har villet ligge med vedkommende med mindre jenta er jævlig stygg.. Og likevel vil de sikkert ligge med hun, fordi det virker som et lett ligg.. Jeg er ikke jente så jeg vet ikke hvordan de ser på det, men jeg vet vertfall at jeg hadde ikke giddet å være "venn" med en stygg kjerring, bare for å være venn.. Har jo hørt om 'friend-zone' så kan jo hende du er trygg men jeg hadde uansett aldri akseptert det.. Jenter er ikke gutter eller omvendt. Forstår at du prøver å rasjonalisere ut fra ditt eget syn på sex og det er det jo ingenting feil med. Jeg kjenner meg godt igjen i utsaget om gutter her, men jeg kommenterer for å si at jenter har en "forsvarsmekanisme" som vi gutta boys ikke har. Innen PU kalles det ASD (Anti-Slut Defence) og det går ut på å opprettholde den gjennomsiktige fasaden om at alle jenter er uskyldige engler uten et eneste snev av seksuallyst som samfunnet har satt opp rundt dem. Selv om det alltid er en seksuell spenning mellom to bifile av hvert kjønn kommer denne sosialiseringen i veien for at jenter skal tenke som oss gutter. PS: Før noen påstår at jeg sier at jenta ikke er utro... *sukk* les gjennom posten min en gang til. Vet og at når jenter tror at det er ingen som får vite hva de egentlig holder på med (feks hjemme hos 'bestekompisen') driter de en lang marsj i ASD'n.. Endret 2. desember 2009 av r0zie Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dette er jo helt riktig (bortsett fra ordleggingen ang. å ignorere ASD). Der jenter tror det ikke finnes sosiale konsekvenser (sorry hvis du er jente, føler deg truffet og ikke klarer å innse dette) forsvinner det meste (et relativt ord) av fornuft. Hvorfor tror du ONS-raten til jenter på ferie er så jævla høy? Til jentenes forsvar kan vi jo selvfølgelig også snu denne rundt til å gjelde gutter, men det er ikke det denne tråden handler om. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Festlig å se at gutta her er like paranoide som antirunkeberta. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Dette er jo helt riktig (bortsett fra ordleggingen ang. å ignorere ASD). Der jenter tror det ikke finnes sosiale konsekvenser (sorry hvis du er jente, føler deg truffet og ikke klarer å innse dette) forsvinner det meste (et relativt ord) av fornuft. Hvorfor tror du ONS-raten til jenter på ferie er så jævla høy? Til jentenes forsvar kan vi jo selvfølgelig også snu denne rundt til å gjelde gutter, men det er ikke det denne tråden handler om. Til guttenes forsvar så er hyppigheten på sextilbud per dag en hundredel av det jenter flest opplever! Festlig å se at gutta her er like paranoide som antirunkeberta. Mulig det ikke er meg du sikter til men om du lar dama di ligge rundt hos andre gutter så er du ikke mye til mann. Endret 2. desember 2009 av r0zie Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er INGEN gutter som er venn med noen jenter som aldri har villet ligge med vedkommende med mindre jenta er jævlig stygg.. Og likevel vil de sikkert ligge med hun, fordi det virker som et lett ligg.. Jeg er ikke jente så jeg vet ikke hvordan de ser på det, men jeg vet vertfall at jeg hadde ikke giddet å være "venn" med en stygg kjerring, bare for å være venn.. Bullcrap. Jeg har flere venninner jeg ikke har ligget med - ikke vil ligge med - og ikke kommer til å ligge med. Uten at de overhodet er stygge. Om tanken har streifa meg? Selvsagt, hvilke tanker har ikke streifet en en gang? Tanken har sikkert streifet deg hvordan det vil være å ha seg med en hest. Betyr det at du vil, og kommer til å gjøre det? Nei. Jeg har altså flere venninner med hvilke sex er uaktuelt. De er fortsatt gode venninner jeg treffer jevnlig. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Mulig det ikke er meg du sikter til men om du lar dama di ligge rundt hos andre gutter så er du ikke mye til mann. Hvorfor ikke det? Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kom an, toth. Du skriver jo rundt deg selv her. "Det er INGEN gutter som er venn med noen jenter som aldri har villet ligge med vedkommende" "Om tanken har streifa meg? Selvsagt" Tror ikke r0zie siktet til det at det må komme handling utav disse tankene, men heller det at å være mistenktsom ikke er ubegrunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå