iNeo Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jenter har en tendens til å ha knulla minst halvparten av guttevennene sine, så smak litt på den dere, før dere godtar en slik overnatting Det som _kan_ skje er at de knuller bak ryggen din, og at dette kan foregå over lengre tid. Da er det likegyldig om hun beviste at hu var ei billig tøs; for det er DU som har kasta bort tia di på denne tøsa! Dra med ei jente hjem fra byen en kveld du... tror ikke den "overnattinga" der blir så stort forskjellig fra hva dama di vanligvis driver med. Skal også nevnes at hu må ha høl i hue hvis hu ikke skjønner at det er galt å sove over hos guttevenner. Helt enig. Burde være selvsagt, med mindre dama er ekstremt dum. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg ser ikke problemet sånn egentlig. JEg kunne godt akseptert det, men ikke sånn "sove hos alle gutter jeg kjenner" men hvis jeg visste at hun hadde 1 bestekompis så hadde det vært helt ok. ikke personlig mot deg men.. hun har en "bestekompis"? og ligger "bare" over?!, å herre..snakkes imorra, jeg ligger på gulvet og flirer resten av natta så jeg griner på meg hjerteinfarkt.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tro nå hva du vil, men hvis du har vært venner i en årrekke tror jeg ikke noen bare hopper på hverandre bare fordi de sover i samme hus. Men meg om det altså. Virker som at dere tror alle bare tenker på sex og at bare man er i samme rom som det motsatte kjønn, så er faren for sex overhengende stor... Men som sagt, tro hva dere vil Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg ser ikke problemet sånn egentlig. JEg kunne godt akseptert det, men ikke sånn "sove hos alle gutter jeg kjenner" men hvis jeg visste at hun hadde 1 bestekompis så hadde det vært helt ok. ikke personlig mot deg men.. hun har en "bestekompis"? og ligger "bare" over?!, å herre..snakkes imorra, jeg ligger på gulvet og flirer resten av natta så jeg griner på meg hjerteinfarkt.. hehe. BFF kan jo bety to ting... 1) Best Friends Forever. Eller som i dette tilfellet: 2) Best Fuck Friend. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 det kommer vel an på hvilke guttevenner. noen hadde det ikke vært på tale, andre er det ok med. Jeg sover jo hos venniner innemellom også. Det skal gå an i et voksent forhold. Hvor skal man sette grensa til slutt da ift. kontakt med det mostatte kjønn? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Visse brukere har jo et håpløst syn på kvinner. Kan du ikke stole på kjæresten din til dette engang kan man bare legge ned hele forholdet med engang. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tro nå hva du vil, men hvis du har vært venner i en årrekke tror jeg ikke noen bare hopper på hverandre bare fordi de sover i samme hus. Men meg om det altså. Virker som at dere tror alle bare tenker på sex og at bare man er i samme rom som det motsatte kjønn, så er faren for sex overhengende stor... Men som sagt, tro hva dere vil Som jeg sa isted, så har jenter en tendens til å ha hatt sex med bestevennen sin. Så ja, tro hva du vil... Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Visse brukere har jo et håpløst syn på kvinner. Kan du ikke stole på kjæresten din til dette engang kan man bare legge ned hele forholdet med engang. Ja da lurer jeg virkelig på hvor du setter dine grenser, for denne situasjonen dreier seg tross alt om potensielt utroskap. Tror ikke engang du hadde vært overbevist hvis du fikk ei film der dama di(om du har noen) hadde blitt peisa på av en annen kar. Selv har jeg lite til samvittighet, og kunne lett vært utro og allikevel gitt inntrykk at jeg var en fyr man kunne stolt 100% på. Dog er jeg ikke typen som er utro av grunner jeg ikke skal nevne. Dama hans kan med letthet kjøre det samme spillet, og da har du passe mye driti på deg når du trodde du kunne stole på denne personen. Endret 2. desember 2009 av Powerpie Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) men det er ikke vanlig når jenta er i et forhold. Da burde jo jenta være sammen med denne karen istedet? jeg hadde tatt en skikkelig prat med hun hvis hunhadde et sterkt ønske om å sove hos andre gutter hele tia. DET er jo ikke normalt... Endret 2. desember 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 men det er ikke vanlig når jenta er i et forhold. Da burde jo jenta være sammen med denne karen istedet? jeg hadde tatt en skikkelig prat med hun hvis hunhadde et sterkt ønske om å sove hos andre gutter hele tia. DET er jo ikke normalt... Hvis man er en pusekatt av ett mannfolk, som dama di har klart å tvinne rundt lillefingern, så er det vel normalt ja. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nei, hvis det foregår forholdsvis ofte, så er det både ugler i mosen og svært unormalt. Et forhold krever tillitt, men det bygger likefullt på gjensidig respekt og at man er glad i eller elsker hverandre. Gjør man det, så betyr det å ta hensyn til partnerens følelser. Overnatting i seg selv er jo noe som fort kan bekymre en stakkar, selv om utroskap likefullt kan forekomme ellers på døgnet også. Med det sagt, så har jeg ei bestevennine jeg har kjent i 5 år, og vi har overnattet hos hverandre mange ganger, men det har aldri skjedd noe som helst mellom oss to. Alle er derimot forskjellige, men det faller jo da nok en gang tilbake på dette med tillit. Et "argument" er at hvis du sier klart og tydelig i fra om hva du mener om hennes overnattinger og hva du føler rundt dette og sier at du helst ikke ønsker å akseptere det, så blir du kanskje sett på som "kontrollerende". Motargumentet er jo selvfølgelig at hun ikke tar hensyn. Mange har forskjellige syn på dette (kommer jo klart fram i innleggene), men det kommer også anpå hvorfor hun overnatter. MÅ hun overnatte, eller har hun mulighet til å dra hjem? Uansett står jeg ved at du burde konfrontere hun og at dere burde komme til et kompromiss. Lenke til kommentar
Squinty Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 "skjer ikkje dersom hun ikke ønsker det" er snart blitt en parodi og klisje på seg selv Bullshit. Har hun sex med andre enn typen sin så er det fordi hun mer eller mindre har ønsket det. Kanskje har hun ikke aktivt gått inn for sex selv, kanskje "klarer hun ikke" å motstå presset fra "guttevennene" sine (bra venner forøvrig, som vil utnytte deg seksuelt når de vet at du er i et forhold). Dersom kjæresten din er upålitelig, og vennene hennes egentlig bare er ute etter å få dyppet seg i henne, så kan du like gjerne fortsette festen et annet sted først som sist. Om det derimot ikke henger sammen på denne måten, vil det vel neppe skje noe hun ikke selv ønsker å være med på. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 "skjer ikkje dersom hun ikke ønsker det" er snart blitt en parodi og klisje på seg selv Bullshit. Har hun sex med andre enn typen sin så er det fordi hun mer eller mindre har ønsket det. Kanskje har hun ikke aktivt gått inn for sex selv, kanskje "klarer hun ikke" å motstå presset fra "guttevennene" sine (bra venner forøvrig, som vil utnytte deg seksuelt når de vet at du er i et forhold). Dersom kjæresten din er upålitelig, og vennene hennes egentlig bare er ute etter å få dyppet seg i henne, så kan du like gjerne fortsette festen et annet sted først som sist. Om det derimot ikke henger sammen på denne måten, vil det vel neppe skje noe hun ikke selv ønsker å være med på. "Neppe" er hvertfall ikke bra nok for meg, og burde heller ikke vært bra nok for noen som har det minste snev av selvrespekt. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 er du like streng på alle områder med dama di Powerpie? Hvis du skal utelukke enhver mulighet for utroskap snakker vi kjellern til fritzl Lenke til kommentar
xaco Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei Jeg ville bare spørre dere om noe her inne. Det har seg sånn at dama mi sover hos andre gutter, som er hennes venner. ( ikke noe lureri ) Hun har alltid hatt masse guttevenner og ho sover gjerne hos de. Men ho mener at de er jo bare venner, og derfor gjør ikke dette noe. Vi har vært sammen i over 1 år og bor ikke sammen. Derfor er vi ikke alltid sammen. Hva syns dere ? Jeg liker ikke at hun gjør det og har snakket rolig og behersket med henne om det, men i helga som var gjorde hun det igjen. Å hun vet at jeg IKKE liker det eller godtar det. Hvordan bør jeg reagere? Eller BØR jeg reagere? For jeg liker virkelig ikke at hun gjør dette ! Så få høre meninga deres ? Og gutter, ville dere latt dama deres sove hos noen " gutte venner". Ok, har et par spørsmål. Hvordan overnatte? Sofaen etter et nach, eller drar hun dit bare for å sove der? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 snip Ok, har et par spørsmål. Hvordan overnatte? Sofaen etter et nach, eller drar hun dit bare for å sove der? noen som husker siste scena i "kids"? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 noen som husker siste scena i "kids"? Tror jeg aldri har sett filmen. Ikke var jeg gammel når den kom ut heller. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) er du like streng på alle områder med dama di Powerpie? Hvis du skal utelukke enhver mulighet for utroskap snakker vi kjellern til fritzl Vel akkurat nå lever jeg det glade singellivet, og nå nylig har jeg jo prøvd å etablere vennskap med jenter, noe som funker dårlig. Grunnen kan du jo prøve å finne ut selv... Jeg forventer da strengt tatt ikke noe annet av en jente enn det jeg forventer av meg selv =) Og jeg VET hva som hadde skjedd hvis jeg hadde overnatta hos ei jente med over middelmådig utseende. Skal forøvrig nevnes at jeg fint kunne ha godtatt overnatting i sofaen etter nach(et nach jeg ikke var innvitert på i så fall, men det er en annen sak). Endret 2. desember 2009 av Powerpie Lenke til kommentar
Beges Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hadde ikke likt at dama overnattet hos kompiser, og jeg vet inderlig godt at hun hadde hatet det like mye om jeg gjorde det samme med mine jentevenner. Hadde ikke stolt på de hun overnattet hos... Men ja, hvilken sammenheng er det snakk om? Etter nachspiel på fest, eller på en tilfeldig lørdagskveld? Høres litt sært ut, spør du meg. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 "skjer ikkje dersom hun ikke ønsker det" er snart blitt en parodi og klisje på seg selv Bullshit. Har hun sex med andre enn typen sin så er det fordi hun mer eller mindre har ønsket det. Kanskje har hun ikke aktivt gått inn for sex selv, kanskje "klarer hun ikke" å motstå presset fra "guttevennene" sine (bra venner forøvrig, som vil utnytte deg seksuelt når de vet at du er i et forhold). Dersom kjæresten din er upålitelig, og vennene hennes egentlig bare er ute etter å få dyppet seg i henne, så kan du like gjerne fortsette festen et annet sted først som sist. Om det derimot ikke henger sammen på denne måten, vil det vel neppe skje noe hun ikke selv ønsker å være med på. "Neppe" er hvertfall ikke bra nok for meg, og burde heller ikke vært bra nok for noen som har det minste snev av selvrespekt. ikke sant, situasjoner som denne hører ikke hjemme i et forhold hos meg ihvertfall, jeg ligger ikke over hos noen av mine venniner når jeg har dame, jeg drar hjem til mitt når jeg har da dame, og har all respekt og føler så mye og tar så mye hensyn til henne at jeg ville aldri gjort noe annet enn og dra hjem når det blir kveld!. og sier man ifra og ikke blir hørt så mener jeg at man skal ikke gå rundt og ha det vondt hvor det tilslutt bryter ut i full krangel og brudd, da burde man heller finne noen som hører på det du sier om dine følelser og ikke gjør slikt. Slik trådstarter beskriver hennes tanker om dette (likestiller det og ligge over hos jenter og gutter) så burde hun bare rett og slett være singel for hun har ikke skjønt hva det dreier seg om i et forhold. konklusjon : gutter og jenter som synes det er greit og ligge over hos motsatt kjønn burde holde ilag og gutter og jenter som bare vil være hos sin utkårede om natta burde så finne hverandre?! vil nok ikke fungere i virkelige verden siden man ikke kan vite slikt men uansett, føler du at du misliker situasjon, har det vondt,etc, så bare fortsett og ta det opp med henne på en saklig måte uten angrep og beskyldninger, så finner hun nok fort ut selv om hun Egentlig vil ha et forhold eller bare dra rundt og ligge over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå