Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama sover hos andre gutter?


Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg ville bare spørre dere om noe her inne.

 

Det har seg sånn at dama mi sover hos andre gutter, som er hennes venner. ( ikke noe lureri )

Hun har alltid hatt masse guttevenner og ho sover gjerne hos de. Men ho mener at de er jo bare venner, og derfor gjør ikke dette noe. Vi har vært sammen i over 1 år og bor ikke sammen. Derfor er vi ikke alltid sammen.

Hva syns dere ?

Jeg liker ikke at hun gjør det og har snakket rolig og behersket med henne om det, men i helga som var gjorde hun det igjen. Å hun vet at jeg IKKE liker det eller godtar det. Hvordan bør jeg reagere? Eller BØR jeg reagere?

For jeg liker virkelig ikke at hun gjør dette !

 

Så få høre meninga deres ? Og gutter, ville dere latt dama deres sove hos noen " gutte venner".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

personlig så hadde jeg ikke tillatt det, men kan jo samtidig ikke stoppe henne. Er jo hennes valg, men valg har jo alltid følger. Hadde nok gjort som deg og sagt ifra først og heller etterhvert gitt et ultimatum eller noe i den duren. Hadde ikke brydd meg hvis hun hadde vært hos guttevennene, men må si jeg hadde blitt ukomfortabel hvis hun hadde sovet hos dem, men det er bare meg.

 

Om du skal reagere er noe bare du veit.

 

EDIT: Sier litt om guttevennene hennes også da, som ikke respekterer at hun har type og sier greit til at hun sover over. Jeg er sikkert litt old fashioned på dette punktet, men er sånn jeg er. Legger til at jeg ikke hadde hatt no imot hvis hun henger med dem, så lenge hun ikke sover over.

Endret av Cinnamal
Lenke til kommentar
personlig så hadde jeg ikke tillatt det, men kan jo samtidig ikke stoppe henne. Er jo hennes valg, men valg har jo alltid følger. Hadde nok gjort som deg og sagt ifra først og heller etterhvert gitt et ultimatum eller noe i den duren. Hadde ikke brydd meg hvis hun hadde vært hos guttevennene, men må si jeg hadde blitt ukomfortabel hvis hun hadde sovet hos dem, men det er bare meg.

 

Om du skal reagere er noe bare du veit.

 

EDIT: Sier litt om guttevennene hennes også da, som ikke respekterer at hun har type og sier greit til at hun sover over. Jeg er sikkert litt old fashioned på dette punktet, men er sånn jeg er. Legger til at jeg ikke hadde hatt no imot hvis hun henger med dem, så lenge hun ikke sover over.

 

Godt noen er enige med meg. Men føler at verken hun eller vennene hennes respekterer meg siden de vet alle sammen at jeg ikke liker dette. Da driter de totalt i mine føleser og spesiellt ho. Ho kan jo ikke bry seg om hva jeg føler ang dette. Ho sier at det er ingen ting i mellom dem. Er bare at dette er hennes venner, og så spør hun hvorfor hun skal få lov til å sove hos jenter men ikke gutter ? Hva skal jeg svare til det ? Grunn til at jeg ikke liker at hun sover hos gutter er pga de har pikk. Enkelt å greit. alle vet at vi gutter tenker meg pikken :).. Hehe.

Lenke til kommentar

La hun få smake sin egen medisin. Sov hos noen venninner hvis du har det. Hvis du ikke har det, så er heller ikke det noe problem. Handler ganske mye om tillit og hvor sikker du er på deg selv, men jeg tror alle som er glad i eller elsker en person misliker at h*n sover over hos noen andre av det motsatte kjønn med en heterofil legning.

 

Føler du at hun ikke respekterer deg eller tar hensyn til dine følelser, så burde du konfrontere hun med dette. Det har med selvrespekt og verdighet å gjøre, for du vil da vitterlig ikke finne deg i at følelsene dine ikke blir tatt hensyn til?

Lenke til kommentar
La hun få smake sin egen medisin. Sov hos noen venninner hvis du har det. Hvis du ikke har det, så er heller ikke det noe problem. Handler ganske mye om tillit og hvor sikker du er på deg selv, men jeg tror alle som er glad i eller elsker en person misliker at h*n sover over hos noen andre av det motsatte kjønn med en heterofil legning.

 

Føler du at hun ikke respekterer deg eller tar hensyn til dine følelser, så burde du konfrontere hun med dette. Det har med selvrespekt og verdighet å gjøre, for du vil da vitterlig ikke finne deg i at følelsene dine ikke blir tatt hensyn til?

 

som sagt, føles det galt for deg, så ER det også galt. og da burde hun ikke gjøre slikt, tar hun ikke hensyn til det, så vel, det fins mange damer der ute som tar bedre vare på deg. som det er sagt før her, dette har med respekten for deg og gjøre og din verdighet!.

Lenke til kommentar
Hadde ikke gjort meg noe, dette handler bare om tillit.

Joda. Så lenge hun ikke sover i samme seng som de :p

 

Og så spørs det jo helst på vennen ikke damen. (liker ikke tanken på at en annen gutt skal ligge å tenke på min evt. dame på måter bare jeg har lov til :hrm: )

 

dette her har ingenting med tillit og gjøre whatsoever!, dette her er snakk om og rett og slett drite i hva du føler fra hennes side uansett om hun ligger på sofaen, gulvet eller på hustaket hos disse guttene.

Lenke til kommentar
Det beste du egentlig kan gjøre er å heve deg over situasjonen. Det tyder på selvsikkerhet. Hvis du sutrer om dette til dama virker du bare usikker. Hvis det viser seg at hun ikke er trofast er hun jo ikke værdt tiden din uansett :)

Tror dette vil gi best resultat for deg. Om du nekter ho å overnatte hos andre vil det nok by på andre problemer i forholdet. Type "du skal alltid bestemme", "stoler du ikke på meg?".

Lenke til kommentar
Det beste du egentlig kan gjøre er å heve deg over situasjonen. Det tyder på selvsikkerhet. Hvis du sutrer om dette til dama virker du bare usikker. Hvis det viser seg at hun ikke er trofast er hun jo ikke værdt tiden din uansett :)

Tror dette vil gi best resultat for deg. Om du nekter ho å overnatte hos andre vil det nok by på andre problemer i forholdet. Type "du skal alltid bestemme", "stoler du ikke på meg?".

 

Det beste om hun ikke hører på hva du føler er og heve deg over både henne og situasjon og finne noen andre, det tyder på at det fins tankegang mellom ørene. når det kommer til og nekte henne og overnatte hos dem så hvorfor skal du ikke kunne det, forhold handler litt om det og sette grenser også, om det ikke var slik så hadde man ikke søkt etter noen og de grensene man da vet man blir underlagt. noen liker selvsagt og la dama gjøre hva de vil og forhold skurer og går ..som regel rett i dass da, noe man vet smertelig godt etter som tida går, og for de som får det til og fungere, de er som regel meldem av new norway swingers, som, som regel overnatter hos hverandre..og er "bare" venner ;)

Lenke til kommentar

Jeg personlig ville ikke hatt noen problemer med dette, siden mitt synspunkt som flere andre i tråden her er at dette er en tillitssak. It takes two to tango, så dersom vi ser bort ifra voldtekt så skjer det ikke noe med mindre hun ønsker det, og du bør tenke over i hvor stor grad du ønsker å forsøke å kontrollere henne, nettopp av årsaker nevnt i uTukt sitt siste innlegg.

 

På den annen side er det heller ikke særlig sunt for forholdet, som også nevnes tidligere, at hun tilsynelatende ignorerer dine anmodninger om ikke å gjøre dette. Folk kan ha forskjellig syn på ting, og når du gir uttrykk for at du er ukomfortabel med ordningen bør heller ikke hun ignorere dette før det er tilstrekkelig diskutert og dere evt har kommet frem til en enighet.

 

Det enkleste for alle parter er å la det passere - sannsynligvis skjer det ingenting, og i den grad noe skjer så kunne det like gjerne ha skjedd ved andre anledninger - men det er gjerne lettere sagt enn gjort å overse sånt hvis du ikke egentlig stoler på henne.

Lenke til kommentar

Jenter har en tendens til å ha knulla minst halvparten av guttevennene sine, så smak litt på den dere, før dere godtar en slik overnatting ;)

 

Det som _kan_ skje er at de knuller bak ryggen din, og at dette kan foregå over lengre tid. Da er det likegyldig om hun beviste at hu var ei billig tøs; for det er DU som har kasta bort tia di på denne tøsa!

 

Dra med ei jente hjem fra byen en kveld du... tror ikke den "overnattinga" der blir så stort forskjellig fra hva dama di vanligvis driver med.

 

Skal også nevnes at hu må ha høl i hue hvis hu ikke skjønner at det er galt å sove over hos guttevenner.

Lenke til kommentar
Jeg personlig ville ikke hatt noen problemer med dette, siden mitt synspunkt som flere andre i tråden her er at dette er en tillitssak. It takes two to tango, så dersom vi ser bort ifra voldtekt så skjer det ikke noe med mindre hun ønsker det, og du bør tenke over i hvor stor grad du ønsker å forsøke å kontrollere henne, nettopp av årsaker nevnt i uTukt sitt siste innlegg.

 

På den annen side er det heller ikke særlig sunt for forholdet, som også nevnes tidligere, at hun tilsynelatende ignorerer dine anmodninger om ikke å gjøre dette. Folk kan ha forskjellig syn på ting, og når du gir uttrykk for at du er ukomfortabel med ordningen bør heller ikke hun ignorere dette før det er tilstrekkelig diskutert og dere evt har kommet frem til en enighet.

 

Det enkleste for alle parter er å la det passere - sannsynligvis skjer det ingenting, og i den grad noe skjer så kunne det like gjerne ha skjedd ved andre anledninger - men det er gjerne lettere sagt enn gjort å overse sånt hvis du ikke egentlig stoler på henne.

 

"skjer ikkje dersom hun ikke ønsker det" er snart blitt en parodi og klisje på seg selv, men nok om det.

 

Det er tydelig utifra posten din at du misliker at hun gjør dette, du har sagt hva du føler og hun gjorde det likevel uten at du fikk noe informasjon om det før etterpå. med andre ord så gir hun ikke dine følelser mye tankegang, og hun skal bry seg om deg?! jeg bare spør!.

 

jeg kan med sikkerhet si når dette kommer til og gnege på deg til at det tilslutt bryter ut i fullt krangel en dag og da er det hele over i en stor eksplosjon av ukvemsord, pga av du ikke ble hørt i forholdet!..for det er vel det det skal være? så hva i alle dager ligger hun over hos andre gutter for, om ikke hun og du er 10 år gamle da. tillit eller ei, og alle diskusjoner og meninger om hvor mye kontroll man skal ha i et forhold, dama di skal ikke gjøre ting som dette når hun vet det plager deg og sårer deg, da kan man like godt finne noen man stoler på tar hensyn til deg og dine følelser og ikke driter i det du sier og drar til en "kompis" og kommer med klisjeen : hvorfor ikke sover hos han når jeg får lov og sove hos en jentevenn...nei nei nei nei..det er så mye galt med den setningen at det krever ei hel avhandling for og si alt, men får si velkommen etter til de som ikke har vært "der" enda. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...