Gå til innhold

Elkjøp senker prisen - bør jeg hive meg på?

Anbefalte innlegg

Jeg interesserer meg litt for denne tv til Philips 42PES0001.

Det er en god TV, men også litt påkostet. Den ser lekker ut, har god lyd og vil til 42 tommer å være ser den veldig liten ut i en stue. Den under meteren bred. Altså mindre fysisk enn bl.a. samsung og sony i 40 tommer.

Men til 20 tusen kr som den ca ligger på (nok litt vanskelig produkt å selge) er det jo mye annet som sikkert er bedre.

Elkjøp hos meg har tre stykker igjen av denne. DEt har de hatt en god stund nå og de veldig på for å få solgt disse. Jeg har fått tilbud om å kjøpe den til 14990 kr, altså minus 5000 kr. Det er jo bra, men fremdeles for dyrt.

Til hvilken pris mener dere at jeg rett og slett kan gjøre et røverkjøp?

På Elkjøp rangerer de denne over Samsung LED skjermene.....(kanskje bare for å lure meg.)

Ser at testene av denne TV er veldig bra, men at man betaler mye for design. At dette er en slags Limited Edition.

Tar gjerne imot tips:)

Endret av Reggy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke helt sikker hva jeg skal si... når de kutter prsien med 5000 virker det bare veldig desperat...

det er nok en god tv, men å rangere den over alle samsung sine LED tver blir nok litt å ta i..

6000 og 7000 serien led blir nok overgått, men tviler på at den tar 8000 serien... eller har jo også philips LED tver som hart fått skamros som jeg mener ligger rundt 15-20000

Lenke til kommentar

PES modellen til Philips er vanvittig god. Fordelen er at den har ekstern koplingsboks(likt som på KRP-serien til Pioneer) noe som gjør at man har èn ledning opp til tv'en. Veldig greit dersom du har planer om å henge den på veggen f. eks.

Bildekvalitet er den også ypperlig. Grunnen for at jeg gjerne ikke ville valgt den er fordi den har et meget spesielt utseende. Kjør på sier jeg. TIl 14995,- er det svært få alternativer som er bedre. I samme prisklasse hos dem ville LC46LE700s og UE46B6050 vært alternativer, samtidig 46LH5000. Her er PES modellen overlegen i forhold til disse.

Lenke til kommentar

Fordelen med denne TV`en til Philips er også at den har en egen soundbar like under TV`en. Som gir fyldig og bedre lyd enn de fleste Flatskjermer. Skulle man en gang ønske å investere i sorround anlegg kan denne soundbaren tas vekk.

Bildet på skjermen er veldig naturlig. Og på Elkjøp der den står utstilt så blir bildet litt svakere i fargen, mer behagelig enn de andre skjermene. OG det var visst fordi bildet var mer naturlig.

Men igjen. Det er svært dyr TV som nok ikke er verdt de ca 20 tusen den er priset i. Og 5000 kr er heller ikke nok avslag mener jeg.

Lurer på om jeg tør presse på litt mer, eller vente og se til over nyttår og de smeller til med nyttårssalg på denne. Det er tydelig at de vil bli kvitt dem de har igjen.

ER det standard huller i denne TV`en til oppheng på uttrekkbart og svingbart stativ? Alla dette stativet her til B-tech.

Endret av Reggy
Lenke til kommentar
er ikke helt sikker hva jeg skal si... når de kutter prsien med 5000 virker det bare veldig desperat...

det er nok en god tv, men å rangere den over alle samsung sine LED tver blir nok litt å ta i..

6000 og 7000 serien led blir nok overgått, men tviler på at den tar 8000 serien... eller har jo også philips LED tver som hart fått skamros som jeg mener ligger rundt 15-20000

Hvis den er bedre enn Samsung Led 6000 og 7000 serien er det langt på vei en meget god TV. Hvis jeg går som Samsung blir det jo 6000 serien. Og da vil jo denne Philips være bedre.

Philips Led skjermer er meget bra ja. Men jeg har ikke sett noe på dem - har følt det har vært for dyrt.

Den som også tiltaler er jo at denne skjermen vil være meget anonym på veggen (men det gjelder jo flere philips. for de er mer rett på skjerm og mindre i rammen rundt enn mange andre)....

Og så kan jeg jo henge skjermen for seg og plotte boksene inn ett annet sted...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...