Lucho Gonzalez Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 jeg liker ei jente, vi går i samme klasse i kjemi, det er liksom umulig å finne noe å si til hu, vi sier bare hei til hverandre eller en liten smil også er det over. og hu er med en helt annen jeng , så vi har ingenting til felles utenom kjemi, har dere noe tips om hva jeg kan si , noe som hu kan bli interesrt i liksom, vi har kjent hverandre i 4 måneder så det er ikke sån at jeg kan spøre sånt hvor bor du? hverdag fordi vi har snakket med hverandre om sånt før Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Spør henne om hun kan hjelpe deg med noe i faget, og så kan jeg tenke meg at om "kjemien" er der (he he), så går praten av seg selv. Ikke prøv å planlegg hva du skal si, det merkes og blir teit. Klart du kan spørre henne hvor hun bor. Om hun bor i samme retning som deg kan du gå sammen med henne hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Spør henne om hun kan hjelpe deg med noe i faget, og så kan jeg tenke meg at om "kjemien" er der (he he), så går praten av seg selv. Ikke prøv å planlegg hva du skal si, det merkes og blir teit. Klart du kan spørre henne hvor hun bor. Om hun bor i samme retning som deg kan du gå sammen med henne hjem fra skolen. vi snakket om sånt når vi ble kjent med hverandre, liksom hvor du bor, osv men det var når vi ikke viste det,, altid når jeg ser hu så er hu med noe andre og jeg med andre, eller er hu på vei til et klasserom . så jeg har aldri fått en ordentilg sjanse, hu sitter med en vennine, så det er liksom teit hvis jeg går og sette med ved siden av henne fordi vi bare kjenner hverandre så vidt, vi bare helser på hverandre,, men jeg finner ikke på noe interesrt så vi kan liksom ses igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå