ListeKlovnen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei! Fant fram Grand Turismo 3 fra støvet her om dagen, og begynte og spille litt igjen Men så lurer jeg på noe som jeg sliter med: Og drifte.. Vanligvis kommer jeg enten i for god fart og kræsjer i veggen, eller så har jeg for dårlig fart og spinner rundt. Hva er akuratt passe fart? Hvilken bil bør jeg bruke? Og hvordan kan jeg holde sladden gjennom hele svingen? Jeg har også problem med hva som er forhjulstrekk og bakhjulstrekk så... Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 jeg og fant fram GT3 for en stund siden,så jeg skulle ta licenses ta,da ble det virkelig fökked. Skulle drifte med en chevrolet z28 ellerno, bilen gikk enten utafor banen eller spant utafor. Det er akkurat som GT2,er visse biler som man ikke klarer og kontrollere like lett. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 jeg var helt vill på å drifte back in the day på gt3, brukte fulltrimma supra. throttle control er vel eneste tipset jeg kan gi på å ikke snurre, og ikke være for sein med kontrastyringen. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Det er det som er problemet.. Jeg får ikke bilen ordentlig på skli Og når jeg får det, så er jeg for sein og bilen spinner rundt. Eller så begynner jeg for tidlig og retter den opp midt i svingen Men det er vel bare og øve Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Forjulstrekk og 4WD er best og kjöre,bak julstrekk klarer jeg ikke selv.I min mening så er GT2 best av hele serien. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Forjulstrekk og 4WD er best og kjöre,bak julstrekk klarer jeg ikke selv.I min mening så er GT2 best av hele serien. Det høres ikke helt logisk ut men Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Ja det er bare å øve, men pass på at bilen har MYE effekt. Når jeg lærte meg å drifte i gt3 hadde jeg akkurat ødelagt ankelen på sommern og satt inne og kjørte samme sving på retry en hel kveld og natt, utover morrakvisten ble det bedre og bedre, til slutt satt alle svinger som skudd. Endret 2. desember 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er det den runde banen der du skal "drifte" rundt? Først en med 60m diameter så 100m? Den ene med en Chevrolet? Husker den enda. Eneste som funket for meg var å kjøre rundt i dugelig hastighet - ikke for fort, da mister dekkene grepet, men ikke for sent heller. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 nope, free-run på midfield. svingen gjennom tunellen til venstre til høyre over bakketopp til rettstrekke der målet var å holde slædden helt til enden der det var en EPISK lang sving. Når hele det settet satt var det ganske fett på replay Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Prøvde ikke drifting før jeg var lei av gt5 prolouge. Det var i gt5 prolouge jeg prøvde og. Har så vidt brukt få minutter på det i GT4 på tskuba wet track. Meeeenee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå