Synt4xx Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei, Har netopp blitt frastjålet steam accounten min, sendte melling til steam hvor jeg sa hva problmet var, la ved en cd-key til et av spillene mine og e-mail og brukernavn, lurer på hva sjangsen er for at jeg får tilbake accounten min igjen. Er det noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Danny1814 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 er det ikke bare å endre passord på accounten da? Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Tyven klarte å gjøre det før meg, i tilleg til å endre secret question og e-mail adress i tilleg Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Steam-supportfolka er flinke til å gi tilbake accounten til retmessig eier om den blir stjålet. Men i framtiden: bekreft emailadressen din, da må tyvene ha både steam og emailpassord for å stjele fra deg accounten din. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Hvordan gjør jeg det? Har du noen gang blitt frastjålet selv? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, hvordan bekrefter du epost? Når jeg ville ha tilbake min sendte jeg bilde av steamkey og sånnt, men de sa de ikke klarte å lese hva som stod, sendte samme bildet igjen, da gikk det plutselig Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Ok, hvor lang tid gikk det før du fikk svar? Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Ok, er virkelig nerøvs, 90 prosent av spillene mine var på steam, hvordan kontaktet du dem btw? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 steampowered.com - Via FAQ , Stolen Account eller noe lignende Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, hvordan bekrefter du epost? File -> Settings -> Account-fanen -> Verify email address. Regner med at du finner det frem hvis steamen din har norsk språk Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Ok, det var der jeg og gikk lacroux, la til cd-key'en til modern warfare 2 og et bilde av cd'en samt cd key'en, håper inderlig at jeg får den tilbake. Er det noen som har opplevd å ikke få den tilbake? Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Fikk den tilbake nå! :!: er utrolig glad nå, kan endelig game cod 4: 2 igjen Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fikk den tilbake nå! :!: er utrolig glad nå, kan endelig game cod 4: 2 igjen Ingenting som slår en lykkelig slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå