kenzky Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har en egen partisjon hvor windws er innstallert. Denne er på 20gb. Alt av programmer/spill og slikt innstallerer jeg på andre partisjoner. Men nå er windowspartisjonen full, men jeg finner ikke ut hva som tar all den plassen :S Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Windows XP, Vista, eller 7? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bruk Treesize Free. http://www.jam-software.com/treesize_free/ Tipper du finner at en folder som heter winsxs tar en god del? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 20 GB er jo lite til OS disk uansett. Og ser ingen grunn til å installere programmer på egne partisjoner, da du uansett må installere dem på nytt om du legger inn operativsystemet på nytt. Er noen år siden man kunne kopiere mapper med programmer fra en installasjon til en annen. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Slett alle systemgjenopprettingspunktene untatt det siste. Da vil du nok få igjen en del ledig plass. Gå inn på "Min datamaskin" og høyreklikk på disken. Velg så diskopprydding. I dialogboksen som kommer opp velger du høyre fane og deretter velger du å slette alle systemgjenopprettingpkt untatt det siste. Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Bruk Treesize Free. http://www.jam-software.com/treesize_free/Tipper du finner at en folder som heter winsxs tar en god del? Ja det stemmer det den mappen to nesten 10gb av de 20 som er på disken.. Hva kan jeg gjøre med det? Kan jeg bare slette den mappen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nei, den kan du ikke slette. Ville bare vise deg at 20 GB er altfor lite. Du bør ha minst 50 GB til Windows partisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå