tgs Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Heisann! Har tenkt nå å snart bygge meg ny pc så snart som de nye nViadia kortene kommer, regner med prisene til ATI vil synke... Men spørsmålet mitt er hvilken prosessor/prosessorfamilie er best egnet til gaming? Hørt mye positivt om den nye i7 i Intel, men 4 kjernersprosessor er vel mer regnet til andre tunge applikasjoner...? Pcen vil bli brukt til KUN gaming Hilsen tgs Lenke til kommentar
tainez Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Heisann! Har tenkt nå å snart bygge meg ny pc så snart som de nye nViadia kortene kommer, regner med prisene til ATI vil synke... Men spørsmålet mitt er hvilken prosessor/prosessorfamilie er best egnet til gaming? Hørt mye positivt om den nye i7 i Intel, men 4 kjernersprosessor er vel mer regnet til andre tunge applikasjoner...? Pcen vil bli brukt til KUN gaming Hilsen tgs I7 er veldig bra vis du skal overklokke eller¨s er det ikke så stor vits, etter som jeg har lest.. Les i andre's spørsmål Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hva med i5 da? den er vel sikkert fin til gaming. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 har flere kompiser som bruker i7 til gaming og som er veldig fornøyde. om du først tenker på i7, er det ingen vits å gå ned til i5. er ikke så veldig ulike ytelsesmessig men i7 har vel mulighet for noe mer. husker ikke hva det heter. ett eller anna med 3.. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 3 kanels minne er fordelen til I7 contra I5 som har kun 2 kanals minne. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 det var det ellers er ytelsen på de lavere i7 utgavene ganske lik i5.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå