dialafc Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei! Har et lite problem med at WRT300N routeren sliter med å levere optimal hastighet. Når jeg kobler maskinene direkte til DSL routeren, eller direkte til WRT300N routeren, så får jeg rundt 12-13000 kb/s. Når jeg kobler til trådløst, selv om jeg sitter like ved routeren, så får jeg aldri med enn 5-6000 kb/s. Noen ideer til hva som kan være grunne til dette? Evt. ideer til hvor jeg kan starte feilsøking? Kan også legge til at jeg har sjekket med 3 ulike maskiner. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har lest at det lønner seg å sette trådløst i routeren fast til 11g eller 11n på denne. Bruker man mixed i routeren så blir den ikke helt stabil. Lenke til kommentar
dialafc Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Hei og takk for svar. Er litt usikker på hva du mener, hvor skal jeg sette dette? I Basic Wireless Settings kan jeg sette Network Mode fra Mixed til Disbaled, men det slår av wirless totalt.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Det er rart om du ikke har flere valg som f.eks g-only der. Se om det er flere valg på advanced om det finnes noe slikt Du kan jo sjekke om det er mulig å flashe din router med DD-WRT for å få flere valg. Det avhenger om det er v0, v1 eller v2 versjonen. Endret 2. desember 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå