pidaman Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Først må jeg bare si at jeg ikke er noen guru innfor pc. Kjøpte min Acer Aspire 5738ZG bærbare pc med vista 32bit, og bestemte meg for å installere win 7 32bit. Problemet nå er er at jeg mangler flere drivere. B.la Miccen funker ikke, CD rommen funker akuratt i 15 sek, så må jeg ta CD'en inn og ut , noen ganger funker det, andre ikke. Klarte å finne frem til manglende drivere på XP, også laste de ned og fikse problemet, Men klarer ikke på Windows 7. (det eneste jeg fant og lastet ned var driveren til skjermkortet. Men faen , finner ikke de andre jeg trenger!, ) Er det et sted på pcn hvor jeg kan se hvilke drivere jeg mangler? , og noen av dere som vet hvor jeg kan laste de ned PÅ forhånd- Takk! Lenke til kommentar
troari Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Først må jeg bare si at jeg ikke er noen guru innfor pc. Kjøpte min Acer Aspire 5738ZG bærbare pc med vista 32bit, og bestemte meg for å installere win 7 32bit. Problemet nå er er at jeg mangler flere drivere. B.la Miccen funker ikke, CD rommen funker akuratt i 15 sek, så må jeg ta CD'en inn og ut , noen ganger funker det, andre ikke. Klarte å finne frem til manglende drivere på XP, også laste de ned og fikse problemet, Men klarer ikke på Windows 7. (det eneste jeg fant og lastet ned var driveren til skjermkortet. Men faen , finner ikke de andre jeg trenger!, ) Er det et sted på pcn hvor jeg kan se hvilke drivere jeg mangler? , og noen av dere som vet hvor jeg kan laste de ned PÅ forhånd- Takk! Du kan vel gå inn i Kontrollpanel/System_sikkerhet/System/Maskinvare behandling. Prøv her når det gjelder drivere. http://www.laptop-software.com/acer-softwa...64-bit-drivers/ Endret 1. desember 2009 av troari Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan være du har andre problemer enn drivere, f.eks CDrom drivere er det vel en stund siden man måtte ha... Mic/lydrivere kan det være du må laste ned ja. Det lønner seg alltid å starte på produsentens hjemmeside og på support der. Sjekk for drivere til Windows 7, om du ikke finner W7 drivere, bruk vista drivere. Bare for å være sikker, du har installert 32bit Windows 7? Lenke til kommentar
pidaman Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Kan være du har andre problemer enn drivere, f.eks CDrom drivere er det vel en stund siden man måtte ha... Mic/lydrivere kan det være du må laste ned ja. Det lønner seg alltid å starte på produsentens hjemmeside og på support der. Sjekk for drivere til Windows 7, om du ikke finner W7 drivere, bruk vista drivere. Bare for å være sikker, du har installert 32bit Windows 7? ok takk begge to!! Ja, har 32bit windows 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå