renflo Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er lensbaby 3g akseptert som 50mm? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Er lensbaby 3g akseptert som 50mm? Mener å huske at de har en brennvidde på 50mm - så den er godkjent. Tom Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Lensbaby 3g er ca 50mm, alt ettersom hvordan du vrir og vender på den. Lenke til kommentar
renflo Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er bare at det står "approximatively 50mm" på websiden deres, så jeg vil gjerne unngå å få beskjed i morgen om at det var ikke ok. Jeg har en vanlig 50mm også; gi gjerne lyd snart hvis noen mener at det er allikevel ikke ok. Nå går jeg ut fra at det er greit. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Det er bare at det står "approximatively 50mm" på websiden deres, så jeg vil gjerne unngå å få beskjed i morgen om at det var ikke ok. Jeg har en vanlig 50mm også; gi gjerne lyd snart hvis noen mener at det er allikevel ikke ok. Nå går jeg ut fra at det er greit. Du kan anse set om greit - bare sett i gang. Men husk at du må ta et bilde i dag også Hvis du ikke har LB'en i handa enda, så kan du bruke den vanlige 50mm-en inntil du får den. Tom Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Er ikke en flat kjedelig 50mm dings utdatert i dag? Mer moderne med en zoooooom som man og kan sette på 50mm i tillegg til alt annet Men ok, da slipper jeg å være med siden jeg ikke har en slik nostalgisk sak. Tor Endret 7. desember 2009 av TorVidle Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvis jeg vil bruke analogt kamera, kan jeg poste alle bildene i slutten av uka? Har ikke veldig lyst å fremkalle en film hver dag... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Hvis jeg vil bruke analogt kamera, kan jeg poste alle bildene i slutten av uka? Har ikke veldig lyst å fremkalle en film hver dag... Det er klart; det er slik de analoge folkene pleier å gjøre det. Tom Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Æsj, jeg fikk dette ikke med meg før kalenderen skrev tirsdag. Men jeg skal faktisk hive meg med resten av tida. Dette er gøy. Og jeg er selvsagt purist Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er ikke en flat kjedelig 50mm dings utdatert i dag? Mer moderne med en zoooooom som man og kan sette på 50mm i tillegg til alt annet Men ok, da slipper jeg å være med siden jeg ikke har en slik nostalgisk sak. Tor Den dagen man får tak i en zoom med blender 1.0 kan man kalle fastobjektiver utdaterte. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 hadde kanskje vært noe å publisere saken i alle fal dagen før konkurranse og ikke samme dagen. er forseint til denne her Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Skulle gjerne vært med på denne, men har nettopp gjennomgått øyeoperasjon (LRE) Det positive er at jeg slipper å bruke briller og søkeren i D300 er blitt DIGER:-) Foreløpig er verden litt sånn "under vann" men det bedrer seg dag for dag.... Endret 8. desember 2009 av Petteram Lenke til kommentar
Jove Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Bestilte meg 50mm 1.4 i natt(mitt første fastobjektiv), så det blir kanskje neste år på meg. Skal følge med nå for å lære litt =) Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Dette hadde jeg egentlig gledet meg til, men skuffer med dårlig fotomotivasjon og lite ledig tid selvom utstyrsparken er oppgradert med stativ siden Oktoberfesten. Med lyset kommer vel knipselysten tilbake, håper jeg. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg fikk 50mm objektivet mitt tilbake i uke 50. Men trodde det var uke 49 og rakk ikke å delta. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg fikk 50mm objektivet mitt tilbake i uke 50. Men trodde det var uke 49 og rakk ikke å delta. Bummer. Du får prøve igjen neste år. Sakl finne på noe innimellom frem til aprilfesten. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg fikk 50mm objektivet mitt tilbake i uke 50. Men trodde det var uke 49 og rakk ikke å delta. Bummer. Du får prøve igjen neste år. Sakl finne på noe innimellom frem til aprilfesten. Tom Jo, får nok vente. Eller så finner jeg på en tilleggsutfordring i den der årsutfordringen som kommer i 2010. "50 bilder med 50mm" og avslutter den i uke 50. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå