vilter90 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei Jeg skal ha eksamen i morgen og kunne trengt litt hjelp fra folket Forberedelsesdelen lyder slik: Tema: Mennesket og Naturer Forbered deg på å belyse, kommentere og drøfte ulike problemstillinger som temaet reiser. Du skal finne og sette deg inn i minst ett historsik og minst ett dagsaktuelt eksempel på at mennesket griper inn i naturen på en slik måte at den fører til ulike utfordringer og dilemmaer. 3 tekster som er vedlagt: 1) 100 prosent bomull av Knut- Erik Helle, Folkevett.no 16.07.2201 2) Grønn ideologi og verdivalg av Jan Bolster Vindheim 3) Vekst og miljø- i pose og sekk? Av Annegrete Bruvoll, Ketil Flugsrudog Hege Medin, samfunnsspeilet nr 4 2000(sammendrag) Håper noen kan noe her Det jeg har tenkt å ta med er Den industrielle revolusjon som en av de historiske hendelser, og vurderer om jeg skal ta med det som skjer mellom kina og india da disse har fått en enorm utvilking som kommer til å påvirke naturen, under dagsaktuelt hendelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå