Frohman Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Si "CUM IN MY MOUTH" med den kåteste stemmen du har. 100% success rate. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det finnes jenter som ikke kan suge pikk. Sier ikke at du er en av de, men hvis jenta ikke kan suge, er det ikke så lett å komme skal jeg si deg. Hvis jenta derimot har håndtert en kjepp før, er det ikke lett å holde igjen Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Følsomheten på penis er også omvendt proporsjonal med størrelsen. Om han har passe stort utstyr, er nervene spredt over et større område, og munnen er ikke like flink til å stimulere som andre ting du besitter. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Følsomheten på penis er også omvendt proporsjonal med størrelsen. Om han har passe stort utstyr, er nervene spredt over et større område, og munnen er ikke like flink til å stimulere som andre ting du besitter. Jeg er villig til å si at det der ikke er sant. Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg kom med to påstander. Er det sannheten i begge du bestrider? (vil gjerne lære!) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det med at følelsen går ned når størrelsen går opp. Penishodet er så utrolig følsomt uansett, at man skal snakke om unaturlige følelsesforskjeller før det merkes. Det kan jo forsåvidt gjennomføres med et enkelt eksperiment, det trengs to nåler, som man prikker stadig nærmere, helt til man bare føler et prikk. Og to testkaniner med forskjellige staker da. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Det med at følelsen går ned når størrelsen går opp.Penishodet er så utrolig følsomt uansett, at man skal snakke om unaturlige følelsesforskjeller før det merkes. Det kan jo forsåvidt gjennomføres med et enkelt eksperiment, det trengs to nåler, som man prikker stadig nærmere, helt til man bare føler et prikk. Og to testkaniner med forskjellige staker da. Her tenker vi litt mer enn det som er krevd av folk flest Men det er tilfelle at det blir mindre følsomt etter større det er. Men det er gjerna fordi at et mindre "skaft" før større plass og dermed trenger å være mer følsomt. Tror det vil være merkbar forskjeld på 20cm og 10cm. Edit: Det er samme antall følsomme celler(?) uansett størrelse. Endret 12. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Godt mulig du har rett. Fleree Google-søk ga ingen resultate i min favør. Da har jeg lenge levd og trodd på noe som faktisk ikke stemmer. (men eksperimentet hørtes vondt ut!) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 ...(men eksperimentet hørtes vondt ut!) All in the name of sience! Men jeg tar ike noe som helst definitivt standpunkt uten kilder fra en av sidene. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Selvfølgelig skal du ikke stikke dem inn i penis, kun prikke på overflaten, vi har gjort samme på overflaten av hendene på skolen, og jeg som har ganske normale hender, og lange fingre var en av de som kjente tettest, så vet ikke om det nødvendigvis er sånn at "normale" forskjeller påvirker nevneverdig. Klitoris inneholder jo samme mengde nerver som en penis så vidt jeg har forstått, men den er jo tross alt såpass voldsomt mye mindre at forskjellene blir veldig merkbare. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tror det heller avhenger av personen og hvor hardt liv penisen har levd. Jeg har betydelig lavere følsomhet på penishodet nå enn når jeg var 13, og det er nok det samme for mange andre. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Selvfølgelig skal du ikke stikke dem inn i penis, kun prikke på overflaten, vi har gjort samme på overflaten av hendene på skolen, og jeg som har ganske normale hender, og lange fingre var en av de som kjente tettest, så vet ikke om det nødvendigvis er sånn at "normale" forskjeller påvirker nevneverdig. Klitoris inneholder jo samme mengde nerver som en penis så vidt jeg har forstått, men den er jo tross alt såpass voldsomt mye mindre at forskjellene blir veldig merkbare. Feil. Klitoris inneholder samme mangde som glans, da de sammen fra samme type vev, bare danner forskjellige organer ettersom vi blir mann eller kvinne. Den blir forsåvidt mindre følsom over tid, selv om den er helt ekstremt følsom nå, var den ubehagelig følsom frem til jeg hadde sex for første gang. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Som skrevet, klitoris inneholder ca. samme mengde nerveterminaler som glans penis, og ettersom klitoris er mindre, er den mer sensitiv (tettere mellom nerveterminalene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg