Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan få gutten til å komme?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

har dere noen teknikker eller måter å få gutten til å komme på mens man suger han? teknikker der han bare ikke klarer å holde igjen?

typen min er ganske flink til å holde lenge under sex, så når jeg suger han tror jeg at han holder igjen til sexakten, men jeg vil at han skal komme i munnen min. tar imot alle tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har dere noen teknikker eller måter å få gutten til å komme på mens man suger han? teknikker der han bare ikke klarer å holde igjen?

typen min er ganske flink til å holde lenge under sex, så når jeg suger han tror jeg at han holder igjen til sexakten, men jeg vil at han skal komme i munnen min. tar imot alle tips!

LUCKY PIG av en type du har, og så er han ikke klar over det selv?

Hva om du gir beskjed om at du vil det etter å ha holdt på en stund. Spør om han kommer og si du vil ta ladningen i munnen. La han anstrenge seg for å holde det tilbake, og deretter slippe seg løs.

Lenke til kommentar
*snip*

LUCKY PIG av en type du har, og så er han ikke klar over det selv?

Hva om du gir beskjed om at du vil det etter å ha holdt på en stund. Spør om han kommer og si du vil ta ladningen i munnen. La han anstrenge seg for å holde det tilbake, og deretter slippe seg løs.

Jatakk :p

Edit: Litt teit, men tror jeg fikk frem poengtet mitt..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Er noen som har vanskelig for å komme under suging, han kan være den typen. Si at du vil at han skal komme i munnen på deg, han kommer nok til å fly i taket av glede. Om han ikke kommer når du suger han, så kan jo dere ha sex, så kan han putte den i munnen på deg når han skal komme.

Lenke til kommentar

um, tror det holder med å si at du vil at han skal komme i munnen din.

Etter du har sagt det, så vil han mest sannsynlig tenke på det og selve tanken vil nok gjøre at han kommer. Evt så kan du prøve å klemme litt på balla veldig forsiktig og dette bør du kanskje vurdere om du skal fortelle det til han så han ikke rykker til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...