minotir Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei. Har en venn som har kjøpt seg en ny Dell laptop og Telenor mobilt bredbånd. Jeg fikk i oppdrag å innstallere dette å alt gikk knirkefritt (satte i simkort, plugget usb modem i og innstallerte), men problemet kommer når jeg skal starte telenor programmet, det er nesten slik at maskinen blokker det fordi det kommer først en brukerkontroll advarsel og etter jeg trykker tillat kommer et "pling" også skjer det ikke mer. Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Er det når du skal starte programmet at du får feilmeldinger? Eller når du setter i modemet? Edit: Hvilket os er det? Endret 1. desember 2009 av Blueone Lenke til kommentar
minotir Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 er vista 64bit og det kommer ikke feilmelding, telenorprogrammet vil bare ikke starte når jeg dobbelklikker på ikonet Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Ok. Slett programvaren til mobilt bredbånd (viktig at alt blir slettet). Og last ned og innstaler på nytt programvaren, Kan lastes ned her ifra. Husk å ikke ha modemet tilkoblet når du installerer det på nytt. Endret 1. desember 2009 av Blueone Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du må laste ned "forenklet programvaren", ellers fungerer det ikke. Det er ikke den samme som ligger på modemet fra før av. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) www.mbprog.org/mbb Hvis USB-modemet er Icon 505 eller Huawei E1752, fungerer ikke den forenklede versjonen fra telenor.no. Finn modemet og tilkoblingsprogrammet på denne siden i stedet. Endret 7. desember 2009 av Pellick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå