Kirchhoff Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei, jeg har idag idag spist 9 foosh energy mints(100 mg koffein i hver) iløpet av 90 minutter. Når jeg kom hjem (ca 10 min etter siste drops), lå jeg meg rett på sofaen. Jeg måtte tvinge meg opp for å gjøre lekser. Jeg drikker ikke kaffe, drikker cola et par ganger i måneden og tar sjelden en kopp te. 0.9 gram koffein burde vel få meg til å skjelve eller lignende?:S Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hvor får man kjøpt det? :o Jeg har prøvd noen koffeintabeletter, som skal tilsvare 160mg koffein per dag. Men har ikke merket noe av dem. Endret 1. desember 2009 av Ståle Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det var jo veldig lavt doserte koffeintabletter da Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Man får kjøpt det på thinkgeek.com. Frakten koster en del. 900 mg er da masse, 9 kopppet kaffe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå