Sindrato Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei, jeg har tenkt til å kjøpe Sesamin Pro, et produkt som er noe av det beste når det kommer til fettforbrenning. Jeg vil egentlig bare prøve det, og se hvorvidt det funker. Det eneste jeg lurer på er det med bivirkningene. Den ene er at du kan føle deg slapp, men den er grei. Du forbrenner jo energien, så noe må skje.. Den andre er at det kan gjøre slik at testosteron-nivået minker. Det jeg lurer på er om det med testosteron.. Hva kan eventuelle følger av det være, og hva er worst-case-scenario. Om man slutter med sesamin, vil alt øke og bli som normalt igjen siden? Bare kontroll spørsmål, men svar gjerne Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvorfor risikere unødvendige bivirkninger med et unødvendig produkt? Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 La meg prøve på nytt.. Hva går det egentlit utpå når testosteron-nivået synker litt? Hva skjer, og hva kan man merke? Om man opplever dette av sesamin, vil det gå over og bli som normalt etter man har sluttet? Ikke flere slike tullesvar som raudridder kom med takk Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Slettet et par innlegg som har liten verdi for tråden, man får ta og holde seg til sak og ikke person. Over til det ene spørsmålet ditt, lavt testosteron-nivå kan føre til slapphet, dårlig potens, at kroppen ikke opprettholder hårvekst og kjønnsdrift, tap av muskelmasse, beinskjørhet, konsentrasjonsvansker, depresjon, sinne og frustrasjon. Det er lurt å trene mye, for å øke testosteronmengden om den er lav. Å ha lavt testosteronnivå på lengre sikt setter en i økt risikogruppe for diverse sykdommer. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Ok, takk så mye! Et siste spørsmål bare. Om jeg prøver sesamin i 30 dager, og testosteronet synker, vil det bli som normalt og øke igjen når jeg slutter? (phew, leste på et forum at det er veldig få som får de bivirkningene så lenge de holder seg til 3 om dagen) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det vet jeg dessverre ikke, jeg vil anta det, men så er jeg lekmann på området og det er farlig å anta slike ting vedrørende helse. Men jeg ville nå sterkt anbefale deg å bedrive aktivitet som kan opprettholde testosteron-nivået, det kan eksempelvis begrense plagene som lavere nivå medfører. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har brukt sesamin og det fungerte helt greit. Brukte det også lengre enn 30 dager uten å oppleve bivirkninger, men jeg kan ikke si at jeg anbefaler det. Grunnen er at effektene kan oppnås bedre og sunnere på gymmet. Personlig prøver jeg å unngå å uttale meg om kosttilskudd jeg ikke har testet selv, og derfor har jeg testet mye. Sesamin får tommelen ned fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå