robz94 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 heyhey har tenkt å kjøpe PC til jul, lurer på om dere har noe peil under disse delene. - http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...B5-43C7AAFFD70F (link til pc-en) noen av disse delene som er dårlige? finnes bedre til mindre pris? vil helst holde til denne prisen, orker ikke betale for mye. ty : ] Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 spørs jo hva den skal brukes til.. men hadde bytta grafikken til ati HD 5850, 5870 eller 5970, da du har en kraftig psu og et HK med 16x16 mulighet for crossfire.. ellers så hadde jeg ikke kjøpt en TB disk til å ha alt på... bedre med 2stk 500GB i såfall... og det måtte ha blitt samsung F3 eller WD black... de er litt raskere en green serien Lenke til kommentar
robz94 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 spørs jo hva den skal brukes til.. men hadde bytta grafikken til ati HD 5850, 5870 eller 5970, da du har en kraftig psu og et HK med 16x16 mulighet for crossfire.. ellers så hadde jeg ikke kjøpt en TB disk til å ha alt på... bedre med 2stk 500GB i såfall... og det måtte ha blitt samsung F3 eller WD black... de er litt raskere en green serien jeg skal bruke pc-en til å henge på msn/facebook, høre på musikk og spille spill som far cry 2, cod MW 2, Counter-strike, sånne ting. kunne ikke du fikset handlelisten for meg etter sånn du syns hadde vært bra? som sagt, vil holde den rundt samme pris. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Forslag, den har raskere hardisk, raskere skjermkort og raskere prossesor til ca. samme prisen. Endret 1. desember 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
robz94 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Forslag, den har raskere hardisk, raskere skjermkort og raskere prossesor til ca. samme prisen. sykt mange butikker som ikke hadde deler da! Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Forslag, den har raskere hardisk, raskere skjermkort og raskere prossesor til ca. samme prisen. sykt mange butikker som ikke hadde deler da! da venter du vettu, det er helt verdt å vente når man først skal betale 7-8000kr Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Forslag, den har raskere hardisk, raskere skjermkort og raskere prossesor til ca. samme prisen. sykt mange butikker som ikke hadde deler da! Alt kommer til og komme på lager i løpet av max en uke, bortsett fra 5850. Viss du er uheldig kan det hende at du må vente til januar-februar på det kortet, men jeg vil si at det er verdt det. Lenke til kommentar
robz94 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Forslag, den har raskere hardisk, raskere skjermkort og raskere prossesor til ca. samme prisen. sykt mange butikker som ikke hadde deler da! Alt kommer til og komme på lager i løpet av max en uke, bortsett fra 5850. Viss du er uheldig kan det hende at du må vente til januar-februar på det kortet, men jeg vil si at det er verdt det. er det så forskjell på 5850 og GTX 275? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 http://images.anandtech.com/graphs/5850_09...04359/20178.png Hele testen her. Det er ikke bare ytelsen som er bedre, det bruker mindre strøm, har DX11 osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå