OscarWoHA Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har aldrig vasket musematta mi...har aldri fått flekker eller lignende på den, helst bare smuler, men det rister jeg av. Jeg også. fUnc trenger ikke vasken tøymattene trenger... Lenke til kommentar
Exolar Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 bruker ikke musmatte.har en sensorstyrt mus som jeg bruker via handen. synes det er bedre enn musmatte. tror man bruker handleddet feil hvis man bruker musmatte. lett og få musesyke,feil vriding av ledd. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hvorfor var den egentlig klissen? trukje eg gidder å vaske mi über 1337 musmatte frå el-kjøp til 20kr! Samme som meg über 1337 ja!! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Vaske musematta?.. Er da ren og pen hele tida mi... Eneste som plager meg er når jeg får smuler, sand elns på funcmatta. Blir helt jævlig å muse. Hører og kjenner at jeg lager riper :o Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hører og kjenner at jeg lager riper :o Ja, fytti beng! Det er den værste lyden jeg vet om... Lenke til kommentar
arve19 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 En spray med Jif, tørk av, ferdig. Logitech sitt nye tastatur/mus er KONGE Lenke til kommentar
norway Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har mikkemus på min Matte , og jeg har aldri vasket den. Men optisk mus trenger nok en matte , hvertfall med tanke på mitt trebord som er litt ijevnt her og der... Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Har optisk mus og kvitt bord 8) Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 hehe, har ei musematta som har vært igjenom 3 land, med plenty med sigarett brente høl øl,wisky melk, cola , vin, og masse annet drikke søl på. ikke for å glemme pizza.pasta. potetgull.peanuts å gudene vite hva annet. hmmm får vell begrave den musmatta å kjøpe ny MR_T Lenke til kommentar
eberland Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 bruker ikke musmatte.har en sensorstyrt mus som jeg bruker via handen. synes det er bedre enn musmatte. tror man bruker handleddet feil hvis man bruker musmatte. lett og få musesyke,feil vriding av ledd. Har ikke alle sensorstyrt mus? eller er det noen som kan trylle? Jeg vil si at hjulet på min mus fungere som sensor for vertikal og horisontal bevegelse... har forresten ikke vasket musmatten min, men å rense hjulene inni musen(sensorene), for de blir full i dritt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 har forresten ikke vasket musmatten min, men å rense hjulene inni musen(sensorene), for de blir full i dritt. Da har du jo på en måte vasket musmatta di. All dritten fra matta har blitt vasket opp i/av musa. mm, ble litt teit den... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 trenger ikke å vaske musmatter når en kan kjøpe ny for 15kr på Clasohlson Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Har aldri vaska den, og kjem mest sannsynlig aldri til å gjere det heller. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 min er ganske fin den, ser ikke ut som om den trenger vask, i hvert fall ikke her i mørke, tviler på om prisen på matta er dyrer enn vaskemiddelet jeg måtte ha brukt, så hvis den en dag blir helt svart så kan jeg jo bare kjøpe en ny :wink: Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 jeg har full vask hver 3. uke cirka hvor jeg tar skjerm tastatur mus og matte Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 jeg har full vask hver 3. uke cirka hvor jeg tar skjerm tastatur mus og matte Tar du en tur innom meg og eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå