Kent (StudioFreya) Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg måtte nylig vaske mi everglide-matte da den begynte å bli litt "klissen". 8) Lenge siden du vaska den? Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvorfor var den egentlig klissen? trukje eg gidder å vaske mi über 1337 musmatte frå el-kjøp til 20kr! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg skraper av det verste av lorten når det begynner å bli store svarte flekker. men min også begynner å bli veldig klissen, tror jeg kjøper optisk mus nå så jeg slipper musmatte... :smile: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Min func1030 har ikke trengt vask enda 8) Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 tror jeg kjøper optisk mus nå så jeg slipper musmatte... :smile: tror nok du bør ha en musmatte selv om du har optisk mus ja.. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Uten musematte er ekkelt....Bruker en sånn digg plast musematte som jeg har fått av faren min. Er en sånn diger fet orange mus på den 8) Digger den musa..Han er konge barsk ! Er forresten ikke noe klin og skit på den... Lenke til kommentar
smoke Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 etter jeg sølte thermal paste på den måtte jeg vaske den godt! har func 1030 Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 bruker bare bordet jeg lenge siden du vasket bordet ?? forøvrig en teit diskusjon, som jeg ikke klarte å la vær å lese. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Funker fint med optisak mus og ikke bruke musematte, kommer an på bordplaten. Kan evt. bruke et hvitt ark, hvitt er den beste fargen for optisk mus. Er ikke noe bra å bruke musematte med mye dritt på, da hopper den. Jeg sitter med det daglig, gidder ikke vaske den :oops: Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 spørs jo hva du bruker pcèn til da. Visst du er en hardcore gamer så nytter det ikke uten musematte, uansett hva folk mener her inne. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Hvorfor var den egentlig klissen? trukje eg gidder å vaske mi über 1337 musmatte frå el-kjøp til 20kr! Jeg har fingret heftig mye med musa mi ca. hver dag i over ett år nå. Og når musa "henger" seg fast i musematta, så er det på tide å fjerne noe fett fra matta (og musa). Btw, jeg har optisk mus... funker ikke så godt på bordet siden det er polert... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Vasker func'en min ca en gang i måneden. Sprayer på jif, lar den ligge litt og tørker det av. Blir godlukt på rommet mitt også Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 vaska min i forrige uke etter at jeg klarte å søle en halv tallerken tacogryte og et middels fullt askebeger over den (func1030) (ikke spørr hvordan, slikt skjer bare ) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Aldri vasket min (billig blå dritt sak) og kommer ikke til å gjøre det før jeg kjøper en den funcmatten. Siden alle sier den er så bra så får jeg vel kjøpe den etter hvert. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har aldrig vasket musematta mi...har aldri fått flekker eller lignende på den, helst bare smuler, men det rister jeg av. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Vasker ikke musematta nei. Koster jo bare 5kr på ikea for en helt greit tøy musematte. Får jo også noen reklamesaker osv. Så nei, har aldri vaska musematta mi Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 min 1337 evercom musematte har jeg ikke vaska siden jeg fikk den tror jeg.. pleier å bli borte ettersom det kommer nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå