The 5 element Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er på jakt etter ein switch som tilfredstiller krava i tittelfeltet. Har funne ein frå Netgear som heiter GS116GE, men det ingen som har den på lager. Når det gjeld antallet portar så er 16 minimum, gjer ingenting om det er fleire. Det viktigaste er at den er viftelaus. Er det nokon som har eit forslag til anna switch som oppfyller krava mine? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 prisguiden link Er jo massevis der rundt 1500kr med 16gigabit porter... Om de er vifteløs eller ikke tror jeg ikke det går ann å se så enkelt i prisguiden, men det finner du sikkert ut som du søker på de spesifikke enhetene du er interessert i, eller ringer butikken før bestilling. -Stigma Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Har prøvd å lese spesifikasjonar men det står svært lite om det. Når eg tar kontakt med butikken fekk eg berre til svar at det er få som finnes, og at dei ikkje veit. Difor hadde eg eit håp om at det kanskje det var nokon som hadde ein dei kunne anbefale. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 står nesten garantert i manualen eller spesifikasjonene til switchen, bare du går direkte til produsentsiden for å sjekke... -Stigma Lenke til kommentar
GrH Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hp sin Procurve 1800-24G er vifteløs. Den har også webadministrasjon med VLAN, Trunk ++ Denne er litt dyr (ca 3000 ?) men mine erfaringer med den er at den er dønn stabil og takler store mengder med data. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 har selv liggende på kontorpulten en d-link 1216t, den er ikke vifteløs men jeg hører ikke viftene på den i det heletatt når jeg sitter 40cm unna. Lenke til kommentar
ivarhoff Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sjekk strøm er mitt tips, en stor switch av typen rackmontert drar fort en god del Watt som fort sprenger innkjøpsbudsjettet ditt innen året er omme. Så vurder behovet nøye. Eks. Hver 100W som står på 24/7 gir deg et årlig strømforbruk på 876 kWh. Bare å gange opp med stømpris og nettleie så skjønner du fort at det blir stygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå